mipr Posted September 13, 2008 Posted September 13, 2008 Sinds 13 juni rij ik ceed sw. De auto is perfect maar na een maand had ik een knetterde geluid achter me radio. Dag voor me vakantie hebben ze me bedrading vast gezet. Maar dat was niet vodoende na een paar dagen kwam het weer terug. twee weken geleden hebben ze me radio vervangen. En na week was het er weer. Ik reed naar huis haalde me contactsleutel eruit en ik hoorde een soort vin achter me radio. en ik dacht wat is dat. De volgende ochtend rij ik de snelweg op bij een overgang van nieuw en oud asfalt was het knetterde geluid er weer. Het geluid komt opzetten bij ongeveer 80km per uur. Aankomende dinsdag weer een afspraak. Quote
CaVeY^ Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 ik rij zelf nu een Kia Pro ceed maar ik heb echt nog geheel nix ontdekt.... gekocht op 08-08-08 staat wel leuk in de papieren mja 1 ding was dat me rem licht aanbleef staan maar kwam omdat me achterlicht kapot was verkeerd lampje ingezet dus stond me remlicht de hele tijd aan Maar vind m fijn en lekker veel pit hebben en tot nu toe nog geen gebrekken gevonden of rare geluiden... Quote
Pro_Cee'd JB Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Hey, Hoe is het met de rammel afgelopen?? Wij hebben sinds augustus een Pro_Cee'd. Hij rijdt geweldig, maar na een maand begon er bij ons ook wat te kraken. Alleen op klinkerwegen en bepaalde toeren. Nu heeft hij zijn eerste beurt gehad en volgens de garage, zou het de binnenspiegel zijn. Dat hadden ze al vaker meegemaakt. Deze is nu vast gezet en de kraak is nu inderdaad weg. Hopelijk blijft het ook weg. Grtz Jos Quote
Recommended Posts