semolina Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 ik wil graag een din 1 radio inbouwen in mijn kia sportage uit 2006, console verwijdert afdekplaatje verwijdert maar nu zie ik alleen een zwart gat geen ondersteuning voor een radio wat heb ik nog meer nodig om een radio in te bouwen, bedrading is gelukkig wel aanwezig, alleen hoe zet ik de radio vast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Als de bedrading aansluitbaar is op de radio, dan heb je alleen nog een kunststof inbouw frame nodig. Verkrijgbaar bij de Kia Dealer. Kosten: Tussen de 13 en 40 euro. Kun je zelf inbouwen. Afdekplaatje zat als ik het goed gok met 2 schroeven vast, daar schroef je dan het kunststof frame mee vast. Daarin schuif je het ijzeren frame van de radio, trek de bedrading er voorzichtig doorheen, koppel de bedrading aan de radio en schuif de radio in het ijzeren frame / raamwerk. Groet, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts