Gast Daiz Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Hey Peter, ahhh met bauwe neon?? WAAR!!?? Dat is inderdaad iets voor Daisje hahaha Hopelijk zijn die dingen niet al te duur... Gr Daiz Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Heb het eens even opgezocht... Bij Conrad Electronic had ik ze al lang geleden gezien. Ze hebben ze nog steeds: artikelnummer: 85 41 51 - 11 Prijs: ? 24,95 euro, excl. verzendkosten (verzendkosten vervallen bij IDEAL betaling) waar: http://www.conrad.nl Foto: Bij Carstyling Oss heb ik ook zoiets dergelijks zien hangen, maar of dat met licht was, weet ik niet. Prijs heb ik ook niet op gelet. Groeten, Peter Quote
Rio-man Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Heb ze ook al eens gezien met "Rio" er verlicht in verwerkt. Dus zegmaar de originele dorpels zoals ze via Kia te koop zijn, maar dan met verlichting erin. Zou alleen niet meer weten waar.. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 HHmmzz, da's nou net jammer.. kun je dat wellicht op of nazoeken?? Groeten, Peter Quote
Roy Geplaatst 1 Oktober, 2008 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2008 Oke jongens. Als jullie meer weten dan hoor ik het wel O en peter die strutbar komt uit een opel kadett en is enigzins aangepast zodat hij bij mij zou passen. en ja je merkt het echt met rijd Groeten roy Quote
scorpioshuma Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Oke jongens.Als jullie meer weten dan hoor ik het wel O en peter die strutbar komt uit een opel kadett en is enigzins aangepast zodat hij bij mij zou passen. en ja je merkt het echt met rijd Groeten roy Ik kan beamen dat je dat zeker merkt afhankelijk van de originele vering van de auto. Onze Shuma was ook voorzien en dat gaf een hele goede wegligging in de bochten en bij drempels was hij niet meer zo springerig. Onze strutbar kwam bij KFX vandaan, montage is heel simpel. Prijs zou ik je ff niet snel kunnen noemen, kreeg hem om te testen en reclame te maken aangezien we toen bezig waren KFX Europe op te zetten, maar dat is nooit gelukt door diverse oorzaken. Groetjes, Dave Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Hoi Dave, Kun jij wel aan een strutbar voor mijn Rio komen dan?? En wat voor prijs?? Ik heb er best interesse in, al langere tijd. Groeten, Peter Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Ik heb em gelezen, beantwoord em morgen pas, ga nu eerst kijken of mijn Kia aan de binnenkant van mijn ogen net zo mooi is, of nog mooier Groeten, Peter Quote
Gast Daiz Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Net zo mooi of mooier ? Hoe bedoel je dat haha qua boxjes of Snap het even niet meer...hahah gr Daiz Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hey Daiz, 't is te merken dat je t ff nie meer volgt... met 'aan de binnenkant van de ogen bekijken' bedoelt men ook wel slapen en dromen over het onderwerp.. in dit geval mijn auto ;) En mijn auto was nog v??l mooier aan de binnenkant van mijn ogen.. dan zie ik em namelijk hoe ik em wil hebben... Groetjes, Peter Quote
Gast Daiz Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Ahh je lijkt net Bassie Die bekijkt ook alles vanuit de binnenkant van z''n ogen.. ben benieuwd of je dromen ook uitkomen hehe Gr Daiz Quote
Roy Geplaatst 31 Januari, 2009 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2009 heb weer iets nieuws in bestelling een 4-2-1 spruitstuk dat word weer knutselen groeten roy Quote
scorpioshuma Geplaatst 31 Januari, 2009 Geplaatst 31 Januari, 2009 Ik weet niet of je een sportuitlaat hebt, maar dat ga je wel horen Van welk merk heb je hem ? Megan Racing ?? Die had ik ook in de shuma Dave Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Februari, 2009 Geplaatst 1 Februari, 2009 Hoi Roy, Da's al weer even geleden zeg!! Ik ben reuze benieuwd hoe dat er niet alleen uit zal zien, maar ook zal klinken...!! Mijn Rio is nog niets mee gebeurd, wat betreft uitlaat... Misschien komt dat nog... Groeten en hou ons maar op de hoogte, Peter Quote
Roy Geplaatst 4 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2009 ik heb inderdaad een sport uitlaat nou ja einddemper maar me midden demper en me cat zitten er nog tussen maar ik denk dat het wel wat meer geluid gaat maken in iedergeval ik houd jullie op de hoogte maar hij komt pas in maart binnen (helaas) groeten roy Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 Februari, 2009 Geplaatst 26 Februari, 2009 Hoi Roy, Hoe is het nu met het Spruitstuk?? Heb je het al binnen?? Zit het er al onder??? Groeten, Peter Quote
Roy Geplaatst 1 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2009 nee hij is nog niet binnen helaas maar deze maand moet hij binnen komen ( kan niet wachten ) groeten Roy Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Maart, 2009 Geplaatst 1 Maart, 2009 Hhmmzz, da's wel minder dan! Waar moet ie vandaan komen dan? Uit de VS? Ikzelf ga waarschijnlijk op heel korte termijn een strutbar bestellen in de VS... Groeten, Peter Quote
Roy Geplaatst 1 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2009 waar dat ding vandaan komt weet ik niet maar met een levertijd van 7 a 8 weken denk ik niet dat ie uit NL komt groeten Roy Quote
Roy Geplaatst 24 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2009 het is alweer een tijdje geleden maar ik heb nieuwe info over het spruitstuk het is idd een Megan Racing en hij komt uit Amerika maar niet bij KFX het is een RVS spruitstuk maar een verbeterde versie want de flensen zijn dikker ik krijg hem deze week binnen want hij ligt nu in Groningen en zodra hij binnen is zal ik even een paar foto's nemen groeten Roy Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 24 Maart, 2009 Geplaatst 24 Maart, 2009 Hey Roy, Ben benieuwd!! Vandaag zijn ze bij mij aan de deur geweest om het pakket uit de VS af te leveren... Helaas was ik alleen zelf dus niet thuis... Groeten, Peter Quote
Roy Geplaatst 3 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2009 hij is binnen ( spruitstuk ) foto's volgen nog groeten Roy Quote
Roy Geplaatst 7 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2009 hier dan eindelijk de foto's van het spruitstuk groeten Roy Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 7 April, 2009 Geplaatst 7 April, 2009 Kijk eens aan! Dat ziet er goed uit!! Ben benieuwd hoe dat onder de motorkap oogt en hoe dat zal klinken..! Groeten, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.