Roy Geplaatst 7 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2009 zodra ik het weet weten jullie het ook het is de bedoeling dat het spruitstuk er voor mei onder hangt tegen die tijd laat ik het wel weten en nieuwe foto's groeten Roy Quote
scorpioshuma Geplaatst 7 April, 2009 Geplaatst 7 April, 2009 Het mooie is er snel vanaf, maar het geluid en de power blijven. Denk er wel om dat er een Check Engine kan gaan branden, tenzij je de 2e sensor tot achter de cat verplaatst (als je die laat zitten tenminste) Bij mijn auto was het laten zitten van de 2e cat voldoende voorde apk. Dave Quote
Roy Geplaatst 8 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2009 hoi Dave het probleem is mij bekend maar als dit inderdaad gebeurt vinden we er vast wel weer iets op dus gaat goed komen ( hoop ik ) groeten Roy Quote
Roy Geplaatst 11 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2009 vandaag me spruitstuk gemonteerd hier de foto's nu het spruitstuk er onder zit heeft mijn kia het geluid van een Subaru impreza en iets meer trekkracht en geen foutmeldingen groeten Roy Quote
scorpioshuma Geplaatst 11 April, 2009 Geplaatst 11 April, 2009 Ik heb zelf ook nooit de foutmelding gekregen, maar op streetkiaz werd er wel melding van gemaakt. Dat het geluid vergeleken wordt met een subaru kan ik beamen, men geloofde zelden dat ik een Kia reed. Men zag dat het geen impreza was, maar wat het wel was wisten ze ook niet. Quote
Roy Geplaatst 12 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2009 (aangepast) het geluid hangt een beetje tussen een subaru en een V8 heel apart.... maar wel leuk ( aleen moeten ze me niet aanhouden ) groeten Roy 12 April, 2009 aangepast door Roy Quote
Rio-man Geplaatst 12 April, 2009 Geplaatst 12 April, 2009 het geluid hangt een beetje tussen een subaru en een V8 heel apart....maar wel leuk ( aleen moeten ze me niet aanhouden ) groeten Roy Kun je het toevallig op film zetten (youtube oid). Je maakt me nieuwsgierig Quote
Roy Geplaatst 12 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2009 Ik zal even kijken of ik binnenkort een filmpje kan maken groeten Roy Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Hoi Roy, Hoe is het nu met de uitlaat, het nieuwe spruitstuk en de rest van jouw Rio? Heb je nog een filmpje kunnen maken van jouw nieuwe spruitstuk en uitlaat geluid? Ben je verder nog dingen aan het versleutelen aan jouw Rio? Groeten, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.