wesdaan Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 beste mede forumers heb sinds 3 weken een rio nu ik met me eerste tank maar 420 km haalde wil ik ne kijken wat er aan de hand is nu zie ik ook dat ik met geen mogelijkheid mijn airco uit krijg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 als kachel op auto ontwasemen staat dan kan je je airco niet uit zetten behalven met een magische knoppen combinatie of als je het heel erg vervelend vind de witte stekker van de voeler af halen achter het zwarte afdek plaatje achter je binnen spiegel maar ik zou zeggen lees even of google even door het forum er is al wel het een en ander over gepost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesdaan Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 sorry topic dubbel gepost graag op het andere topic verder http://www.kiaclub.nl/topic/12374-kia-rio-superpack-airco-gaat-niet-uit/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts