Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas kan ik nergens wat vinden ik zoek een dubbel uitlaat sierstuk kia rio 2012/2013 heeft iemand toevallig een internet adres voor mij bij de dealer moet ik telang wachten.

Bedankt alvast voor de moeite.

Groet Edmondo

Geplaatst

Dan moet het maar een sportuitlaat worden waar zou ik voor moeten gaan enkel of dubbel systeem ik zelf hou van als je rustig rijd zon donkere brom moet horen daar komt wat aan wil ik maar of dat gaat lukken met me rio 1.2 superpack 2013 white vette zwarte wielen met oranje wielstreep 215

Gr Ed

Geplaatst

Oh ja, zo een waar jij van geniet :D en de rest van de weggebruikers zich blauw aan ergert! :2guns:

• Like 1
Geplaatst

nou die brom die kan hoor ook met een 1.2 ik heb zelf ook een dubbel/duplex systeem maar met de stille (lees oude lullen demper0

maar ze hebben dus ook een luidere demper die klinkt als je stationair draait al als of je een dikke 6 cilinder hebt heb ik laten maken bij http://www.little-exhaust.nl/

erg goede service kan ik wel zeggen

010.jpg

th_20120801_113105.jpg

Geplaatst

Ik was ook op zoek naar een sierstuk voor mijn uitlaat kan lassen enzo dus kan het zelf passend maken maar vroeg me af hoe het sierstuk op je uitlaat zit

Geplaatst

De meeste sierstukken zttten gewoon geklemt met een paar boutjes niks moeilijks aan

Als je goed naar die foto kijkt van dat sierstukje wat ik heb geplaatst dan zie je de boutjes zitten

Dus kwestie van over je eind pijpje schuiven en vast draaien

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb nog een sierstukje liggen. Mag weg voor 50 euro. Origineel en als nieuw.

Laat maar horen.

hallo

heb je toevallig het sierstukje nog,wil het wel overnemen

gr math

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...