Jump to content

Even voorstellen...

Recommended Posts

Beste Kia forummers,

Ik ben hier terechtgekomen omdat ik van plan ben om een Kia See'd 1.4SW sportspack met full map navigatie aan te schaffen.

Ik rij nu in een Toyota Prius in een Tech uitvoering maar deze is 6,5 jaar oud en heeft 180.000km gelopen (en het is ook tijd voor iets anders). De Prius heeft ons nooit laten staan en is nog steeds in prima staat maar.....er mag geen aanhangertje achter.

Afgelopen zomer zijn we op vakantie geweest met een nieuwe Sportage en dat is erg goed bevallen.

We vinden de Sportage echter te duur (lees: te zwaar :winkiss:) dus het wordt een Cee'd SW.

Zodra we hem hebben zal ik wat foto's posten.

Tot die tijd neus ik even wat rond op het forum.

M.vr.gr.

Willem

Kia Ceed 1.4SW NaviSportpack

Hallo Kia- rijders,

Ik ben een 57 jarige rijder van en Kia Rio uit 2005 met een lekkage in de kofferbak.Ik heb de auto net 2 weken, ben al terug gegaan naar de garage. Het lekt nog steeds de garage heeft 3 gaatjes in de bodem van de kofferbak geboort om het water weg te laten lopen !! Dat is hun oplossing voor het probleem !!

Ik ben woest, heb het topic hierover al gelezen en ga nu zelf het lek zoeken.

Wie heeft er nog tips ?

Mvg, PPukkel

Guest Warmentuuter

Hallo Kia- rijders,

Ik ben een 57 jarige rijder van en Kia Rio uit 2005 met een lekkage in de kofferbak.Ik heb de auto net 2 weken, ben al terug gegaan naar de garage. Het lekt nog steeds de garage heeft 3 gaatjes in de bodem van de kofferbak geboort om het water weg te laten lopen !! Dat is hun oplossing voor het probleem !!

Ik ben woest, heb het topic hierover al gelezen en ga nu zelf het lek zoeken.

Wie heeft er nog tips ?

Mvg, PPukkel

De tip is om zelf een topic te openen om je voor te stellen en je probleem te melden want je zit nu in de voorstel topic van who2010.

Maar bij deze ook welkom op het forum en ondanks de moeilijke start veel plezier met de Rio.

Ik zou even terug gaan naar waar je de auto gekocht hebt.

Ga er vanuit dat je garantie hebt.

Gaatjes boren is een oplossing maar of dit de juiste is.

• 2 weeks later...

Het is, ondanks wat ik eerder meldde, een Pro-Cee'd Business edition uit 2010 geworden met 43000km op de teller.

Mooi zwart (is niet lelijk :wink:

Ik ga nog wel wat foto's maken en plaatsen

Groet,

Willem

Hoi Willem, welkom op het forum! Veel lees- en postplezier toegewenst.

Daarnaast, veel en veilige km's toegewenst met je nieuwe aanwinst. Foto's daar zijn we verzot op, die worden hier gevroten.....