KiaSportageVriend Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Waarde Kia vrienden en vriendinnen. Heeft er iemand een idee op welke draden van de centrale vergrendeling je de draden van een knipperled moet aansluiten. Ik wil deze in de deur aan de chaufferskant in het binnen deurpaneel plaatsen. Na enig zoekwerk wel een kluwe draden gevonden welke de servomotor aanstuurt. Helaas kwam ik niet verder. In afwachting van een reactie. O ja het gaat om een Carens 2 bj 2005 Groet Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 waarom zo moeilijk ?? zoek even in de deur naar een constante eneen geschakelde plus draad de rode draad vanje led die sluit je op je constante + aan en de zwarte draad die sluit je op de geschakelde + aan als je je contact aan zet gaat de led uit en als je je contact uitzet valt de gaschakelde + weg en dient dan als massa de - zeg maar en het ledje gaat aan zo werkt het bij mij aleen tijdje naar alle tevredenheid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts