Jump to content
Onderdelenshop24.com

Signaal ruitenwisservloeistof Sportage

Recommended Posts

Posted

Hallo,

In de brochure wordt de aanwezigheid vermeld van een signaal ruitenwisservloeistof niveau.

In de handleiding kan ik hier echter niets over terug vinden.

Is deze optie effectief aanwezig?

Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom***

Posted

Hallo,

In de brochure wordt de aanwezigheid vermeld van een signaal ruitenwisservloeistof niveau.

In de handleiding kan ik hier echter niets over terug vinden.

Is deze optie effectief aanwezig?

hallo

in mijn sorento xm van 2011 is er een signaal / teken op het dashboard bij een leeg ruitenwisservat

• Like 1
Posted

Hallo,

Is aanwezig bij mij. Gezien de winterse omstandigheden al overvloedig sproeiers gebruikt. Al 2 keer de melding op display gezien.

mvg

Geert

• Like 1
Guest Timo0103
Posted

Is het een voorwaarschuwing? of als ie leeg is? Dat laatste kan ik meestal zelf wel ontdekken :-D

Posted

Ik heb deze waarschuwing 1x meegemaakt, een tekst in het display, ik had niet het idee dat er nog veel vloeistof over was. Hij was niet leeg, heb nog een paar keer gesproeid.

Het is een voorwaarschuwing, maar wel een late, dus denk niet met dit weer en al dat opspettende vieze water van de weg dat je er nog dagen mee uit de voeten kan,

zou hem zo snel mogelijk weer bijvullen :idea:

• Like 1
Posted
Hoi Myrom, de wereld is klein :wink:

Melding komt op het display.

Hi, inderdaad.... Zeker voor Belgische Sportage fans :-) en dan te bedenken dat ik nog 2 maanden moet wachten op mijn nieuwe wagen....

Hoe zit het eigenlijk met een melding voor versleten (of afgesleten...) remblokken? Of moet je het hebben van het metaal op metaal geluid :-)

Posted

Of moet je het hebben van het metaal op metaal geluid :-)

Als je het metaalgeluid van jouw voorkant hoort die zich al kreukelend in de achterkant van je voorligger boort terwijl je toch op tijd zonder resultaat op het rempedaal had getrapt..... ja dan waren ze versleten :lol::mrgreen:

(denk toch eerder aan gezond verstand en op tijd zijn controlebeurten bij een echte garage :wink: )

Sorry voor het offtopic, maar dat was de vraag ook :smartass: