MrBubbels Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Hallo, mijn naam is Hans en sinds kort member, ik ga in het bezit komen van een sportage die geleverd gaat worden in januari 2009, nu komen mijn vragen: kan een van de lezeres mij laten weten welke dakdragers ik nodig heb? en kan je de achterverlichtingslampjes vervangen voor ledverlichting? En niet onbelangrijk waar kan ik dit halen? Bubbels Quote
Tazteam Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Hallo Hans, welkom hier op het forum. Over de dakdragers: ik hoop dat je al de dakrails op de auto hebt zitten?? Zo ja, dan is het simpel, kijk even hier http://www.kia.nl/showroom/sportagefl/accessoires.aspx Kijk wel even onder "transport" Over de led ververlichting: ik weet niet wat er in de Sportage aan lampjes gaat, zoveel soorten en maten zijn in de handel. Philip Quote
El-Rio-Grande Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Hallo Hans, Wat ook beslist van belang is met LED lampjes, is de boordcomputer. Sommige boordcomputers kunnen niet overweg met LED lampen. Dit komt omdat de LED lampen minder vermogen verbruiken dan een gloeilamp en de boordcomputer uit gaat van een gloeilampje. Heeft de auto geen boordcomputer, dan kun je gerust LED lampjes toepassen. Tenminste, ik heb nog nooit gehoord van storingen o.i.d. met LED lampjes bij auto's zonder boordcomputer. Er zijn diverse bedrijven die LED lampjes voor de automotive industrie leveren, die lampjes zijn veelal ook universeel toepasbaar, dus ook in een Kia. Succes en alvast v??l veilige km gewenst, Peter Quote
Recommended Posts