PerryP Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Donderdag belde de dealer me op dat de picanto aan gekomen was. Vandaag wezen kijken. Wat een mooie auto. schuif/kanteldak is ook super vet! Maandag komt het kenteken binnen. Maar ik wil een kenteken plaat met Opleg letters. Dus moet een dagje langer wachten. Hier alvast een voorproefje. Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Ziet er heel goed uit zo met het rode accent op de grill. Veel plezier alvast Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 ziet er super uit en volgens mij zie ik ook iets van een setje mooie wielen er onder zitten van harte met het eindelijk (bijna) hebben van je mooie wagen en veel (veilige) mooie kilometers toegewenst Quote
Picawhite Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Mooie auto , heb hem ook met de zelfde pack's alleen geen dak ( wat schuift ) succes er mee Quote
PerryP Geplaatst 24 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2013 Ben er helemaal klaar voor! Laat het nu maar snel dinsdag zijn! Quote
Sense Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Het lange wachten wordt eindelijk beloond! Ik kan je verzekeren dat je veel plezier zal hebben aan het pica'tje met schuifdak Quote
Myrom Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Jaja...... Dat wachten is er teveel aan Veel succes en rijgenot met je nieuwe wagen! BTW. moet zelf nog 44 dagen wachten op mijn Sportage... Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Jim Brouns Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Erg mooi veel plezier ermee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.