KiaPicantoVriend Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Waarde Kianouten, Is er iemand die mij kan vertellen of de Carens 2005 standaard is voorzien van spiegelverwarming? Of heeft er iemand ervaring met het achteraf inbouwen van spiegelverwarming. Zo ja, we kan mij vertellen wat ik nodig heb. Heb het idee dat dit niet op mijn Carens van 2005 zit en vind het een gemis. In afwachting van jullie reactie..... Groet Eric Quote
sschijvens Geplaatst 27 Mei, 2013 Geplaatst 27 Mei, 2013 Waarde Kianouten, Is er iemand die mij kan vertellen of de Carens 2005 standaard is voorzien van spiegelverwarming? Of heeft er iemand ervaring met het achteraf inbouwen van spiegelverwarming. Zo ja, we kan mij vertellen wat ik nodig heb. Heb het idee dat dit niet op mijn Carens van 2005 zit en vind het een gemis. In afwachting van jullie reactie..... Groet Eric Eric, ik heb een carens uit 2005. Spiegelverwarming zit er standaard op. Quote
Gast kaysem Geplaatst 28 Mei, 2013 Geplaatst 28 Mei, 2013 Eric, ik heb een carens uit 2005. Spiegelverwarming zit er standaard op. moet Eric nog eff knoppie vinden??? (-; gaat bij mij samen met achterruitverwarming Quote
KiaPicantoVriend Geplaatst 6 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2013 Mijne heren, Bedankt voor de melding. Inmiddels de stekkers van de spiegels schoongemaakt en het werkt weer. Groet Eric Quote
Gast kaysem Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 Dat is dan toeval dat ze tegelijk het niet meer deden, maar ze doen het nu weer. Blijf je volgen op de AutoWeek, leuke stukjes. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.