Jack_z Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 op advies van een forum lid hier de meguiars - nxt generation tech wax 2.0 vloeibaar aangeschaft en ik kon vandaag niet wachten om het even snel uit te proberen, dus alvast de binnenranden van de portieren gedaan, en ik zeg !!!!!!!!!!!!!! WAUW !!!!!!!! wat een geweldig middeltje is dat zeg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Goed bezig....dus je hebt niet overal lak aan...hahaha! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik zal me er ook eens in gaan verdiepen (ja ja jullie lezen het goed) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Het moet niet gekker worden zeg....! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klankie Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 om je vraag te beantwoorden ALLEBEI anders geen resultaat kleinen kan zoals anderen beamen , maar dat kan je merken als je de auto gewassen hebt en als je de auto afgedroogt hebt even met je hand over de lak en als die troef of pikkelig aanvoelt , dan beter eerst kleien anders volstaat de twee poducten gr m 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 helder antwoord klankie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
white rio Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Wassen Kleien Cleaner Polish Glaze Wax,,. Duurt even maar dan heb je ook wat, Kijk ook eens naar het merk mothers, net wat goedkoper maar doet niks onder Wax zweer ik bij dodo juice. Maar die is aan de dure kant 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klankie Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 en dit doet gij met het handje ????? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
white rio Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Net hoe de lak er aan toe is Maar doe het idd ook met de hand Een goede dag werk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemio Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 En wassen doe je niet met een spons of borstel maar met een wasmitt.Om te drogen geen zeem gebruiken maar een vezeldoek.Ik heb vorige week onze Cee'd voor het eerst met klei behandeld, de glans na het diepreinigen viel me erg tegen. De klei haalt echt alle vuil uit de lak en zorgt voor een glad resultaat.De volgorde zoals white rio beschrijft is het beste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klankie Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Net hoe de lak er aan toe is Maar doe het idd ook met de hand Een goede dag werk zozo dat is een intensief klusje geweest ( respect ) en spierenballen zullen nu zeker ook wel in formaat toegenomen zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts