Ingrid Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Hallo allemaal, Allereerst super dat er een forum voor de Kia bestaat. Wij hebben een nieuwe Kia Picanto gekocht welke waarschijnlijk volgend jaar januari geleverd wordt. Nu wil ik graag zwarte achterlichten erop, kan iemand mij misschien vertellen of deze ergens te krijgen zijn? Ik heb het halve internet al afgespeurd en tot op heden niets gevonden. By the way we hebben een witte besteld en willen deze ook laten pimpen met van die zwarte striping stickers die je bij www.mijnpicanto.nl kunt bestellen. Heeft iemand ook daar misschien ervaring mee, dat de stickers los laten bv of als je ze eraf wil enorm kleurverschil krijgt?? Ben benieuwd, ik zie naar jullie berichtjes uit Groetjes van Ingrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Hallo Ingrid, allereerst welkom hier op het forum. Over de achterlichten, al zoek je het gehele internet af, je zal er geen vinden, en zeker geen voor het nieuwe model. Zwart of donker spuiten van de achterlichten is niet toegestaan. Langzamerhand is er steeds meer te vinden voor het eerste model, maar het 2e model, tja daar zal nog wel een tijdje over heen gaan. De Picanto is immers voor de fabrikanten geen gewild model om daar "tuningonderdelen" of speciale onderdelen voor te maken. Vaak moet je creatief zijn, en zelf alles gaan maken. Over de kleur wit, is een moderne kleur, en afwerken met zwart is natuurlijk helemaal top. Tot de tijd dat de Picanto in bezit is..........veel leesplezier. En heb je vragen, stel ze gerust, we proberen altijd een passend antwoord te vinden. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts