haniebal Geplaatst 4 Maart, 2013 Geplaatst 4 Maart, 2013 Dag kialovers ! Hier eindelijk wat zonnige foto's van mijn cee'dje ! Hij is mat wit en carbon gewrapt. Graag jullie mening van mijn auto positief en negatief . Groetjes Hannes Quote
Dave D Geplaatst 4 Maart, 2013 Geplaatst 4 Maart, 2013 mooi gemaakt.. zou zwarte velgen niet mooier zijn? Quote
Xceed Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Mooie Cee'd! Mooie tuning onderdelen zonder dat het overdreven word. Quote
Sorientje Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 HEEL MOOI! Zwarte velgen (en uitlaten) zou 'm goed staan, maar dit misstaat ook zeker niet. Hele aparte wrap, mooie koplampen e.d. Minpuntjes......de laatste foto...trekhaak...bevestigingspunten spoiler. Quote
Zaa'd Geplaatst 8 Maart, 2013 Geplaatst 8 Maart, 2013 ik zou dat dopje op de trekhaak-kogel ook carbon doen, en die witte letters boven je nummerplaat achter weghalen of donker / carbon doen. maar voor de rest ziet het er geweldig uit Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.