Jan en Monja Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 Wat een machine....... Stond toch een beetje twijfelachtig tegenover KIA,ben al een VW rijder en toyota rijder geweest,mijn opel periode wil ik vergeten wat een miserie. Nu heb ik al een 3000 km gereden met mijn sorento,ons zwart monsterke. Ben nog nooit zo tevreden geweest over een auto,kwa uiterlijk rijplezier..de degelijkheid zal zich nog moeten bewijzen,maar heb toch al meer vertrouwen in KIA. Mijn grootste verbazing is mijn verbruik,durf het hier bijna niet te zeggen had gedacht dat ik zo'n gem. 10liter/100km ging verbruiken Als mijn vrouw wat korte afstanden doet 8 liter /100km,en op lange afstanden zat ik nu aan 6,1liter /100km,wel met cruise control gereden tegen 125 KM/hr op de teller. Ik hoop dat ik binnen een paar duizende kilometers nog zo tevreden mag zijn,tot hiertoe nog nooit zo'n goede auto gehad......een aanrader voor iedereen Grt Jan en Monja. Quote
Recommended Posts