KwK Geplaatst 10 Maart, 2013 Geplaatst 10 Maart, 2013 Omdat ik in de diverse testen al gelezen had dat de speakers niet echt geweldig waren heb ik in de showroom eens flink de radio uitgetest, en met wat instellingen veranderen (met name de fader V/A ) was het minder erg dan ik verwachte (dit was een Picanto 1.0 CVVT ISG EcoDynamics Design Edition) maar nu heb ik thuis een Picanto 1.0 CVVT Design Edition en heb het gevoel dat deze speaker toch anders /slechter zijn iemand hier ervaring mee ? GrtzP Quote
kia_21 Geplaatst 10 Maart, 2013 Geplaatst 10 Maart, 2013 Ik heb zelf een 1.2 met ISG EcoDynamics. Maar de speaker waren gewoon even slecht naar mijn mening. Ik heb daarom ook gelijk een subwoofer laten inbouwen door KIA en de normale speakers heb ik zelf gedaan. Quote
DjTheDice Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 ik heb vergeleken tussen de Picanto 1.0 Plus Pack (zonder ISG) en de Picanto 1.2 ISG Super Pack. Geen verschil. Allebei net zo beroerd... Quote
KwK Geplaatst 13 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2013 had ik denk net en goeie zender en song tijdens het uit proberen in de showroom binnenkort toch maar eens rond kijken voor andere speakers, die samen met de standaard radio een wat voller geluid geven Quote
SlamJam Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Tijdens de proefrit heb ik de speakers het eerste stuk bewust even uit gezet na de verhalen op dit forum gelezen te hebben. daarna testen ik de speakers goed, maar viel opzich mee maar de kwaliteit kan beter inderdaad. het gaat bij mij om een 3 deurs Picanto en wil denk ik de speakers door een professioneel bedrijf laten vervangen omdat de auto splinter nieuw is tenzij het gemakkelijk zelf te doen is? Maar dat dacht ik bij mijn Polo destijds ook en dat viel vies tegen.. Quote
DjTheDice Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Als je op het forum zoekt, dan zul je zien dat er al een topic is betreft slechte audio in het karretje. Wisselen van speakers heeft nauwelijks tot geen zin. Het ligt voornamelijk aan de radio zelf. Dus voor beter geluid zul je eerst de radio moeten vervangen en een subwoofer erbij.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.