Gast kaysem Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 Is het mogelijk om in de ruimte van de kofferbak onder de afdek deksels voor al die vakjes, een extra gastank in te laten bouwen? Bereik van zo'n 250km vind ik toch wel aan de lage kant vandaar. groetjes, Wim Quote
bigwade Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 Dat moet je aan een erkende gasinbouwer vragen. Vroeger moest je van tank1 naar tank2 omschakelen. Dat gaf steeds een enorm arm mengsel waardoor de klepzetels als een dolle versleten/ingebrand waren. Met enorme kosten als gevolg. Je kunt ook kijken of ze niet 1 grotere tank kunnen plaatsen. En anders neem je het voor lief.. Quote
Gast kaysem Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 ok bedankt alvast, ga is op onderzoek Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.