Ga naar inhoud

Kattepis.....


jutter

Aanbevolen Berichten

Er heeft gisteren een kater in onze auto gepist! Achterin op de klep waar het reservewiel onder ligt. Wat een stank! Om de sterkte ervan hier aan te duiden: toen ik de garage vanmorgen open deed, stonk de hele garage er naar! En dan heb ik het nog niet eens gehad over de auto zelf...... Wie heeft tips om de geur er uit te krijgen? Is er professioneel spul voor te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Jutter

Dat is echt erg het is moeilijk te verwijderen het beste is het om het helemaal te verwijderen maar dat is erg rigoureus .

Wat ook wel eens wil helpen is biotex of een ander was middel er zijn speciale dingen om het te verwijderen maar daar heb je nu niks aan die zal je in de winkel moeten halen.

zorg dat voor dat je het behandeld je het goed droog dept de geur zal je nog wel even reuken zorg dat je goed lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,
Niet gaan rommelen met afwasmiddel of dergelijke!


Vervelend probleem. Wij hebben twee katten waarvan er één een sproeier is, hiervoor gebruiken we dit: 

http://www.ecodor.nl/Consumenten-ontgeuring/Huisdieren/Kattenpis-geur-verwijderen-Urine-geur-middel-tegen-kattenpis-stank.html

 

Werkt als een tierelier, in ieder geval op alle harde ondergronden, en ook op het bankstel.

 

succes ermee!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt, niet gaan rommelen met afwasmiddel en dergelijke.

 

Kom je toevallig in de buurt van Zundert? Ik heb een speciale machine (met speciale shampoo's) hiervoor welke het weg kunnen halen. Ik wil je er wel mee helpen maar dat zal echt hier moeten gebeuren omdat ik anders wel heel veel moet meesleuren.

 

Als je het zelf wilt doen moet je eens denk aan Meguiar's Carpet & Interior Cleaner of Surf City Garage Hit The Spot Carpet & Upholstery Spot Remover. Mocht je dan nog nare geurtjes overhouden (omdat de geur in andere stukken gedrongen is denk dan eens aan Meguiar's Odor Eliminator

 

Het hieronder gebruikte middel ken ik niet (heb geen huisdieren). Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar. Wellicht ga ik hem wel een keertje proberen. Wat mij wel opvalt is dat op die site alleen wordt gesproken over geur, terwijl (mijns inziens) een middel niet alleen de geur moet neutraliseren, maar alles, anders is er we een kans dat de geur terug kan komen.

 

Hoi,
Niet gaan rommelen met afwasmiddel of dergelijke!


Vervelend probleem. Wij hebben twee katten waarvan er één een sproeier is, hiervoor gebruiken we dit: 

http://www.ecodor.nl/Consumenten-ontgeuring/Huisdieren/Kattenpis-geur-verwijderen-Urine-geur-middel-tegen-kattenpis-stank.html

 

Werkt als een tierelier, in ieder geval op alle harde ondergronden, en ook op het bankstel.

 

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu wil ik altijd voorkomen dat ik teveel reclame maak voor anderen, maar ik geloof dat dit product de geurstoffen niet zozeer maskeert, maar echt afbreekt.
Mijn ervaring ermee is in ieder geval uitstekend. Ik duw zo m'n neus weer in mijn kussens op de bank.

 

Anyway, dacht ik deel het even.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Daarom ga ik het zeker eens bestellen om te proberen. De bank kan ik regelen, nu alleen de kat nog.,

 

Nu wil ik altijd voorkomen dat ik teveel reclame maak voor anderen, maar ik geloof dat dit product de geurstoffen niet zozeer maskeert, maar echt afbreekt.
Mijn ervaring ermee is in ieder geval uitstekend. Ik duw zo m'n neus weer in mijn kussens op de bank.

 

Anyway, dacht ik deel het even.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 jaar later...
22 uur geleden zei rvanrookhuizen:

Pas op geen chloorgebruiken zijn ze gek op  enkomen dan graag terug.

Whooo reageren op een topic die al meer dan 3 jaar stil staat.

Neemt niet weg dat de info nuttig kan zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...