scout Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Bij onze Picanto 2006 is spontaan de achterruit gesprongen. Ik wilde graag weten of andere eigenaren dit ook overkomen is. Er was geen aanleiding voor de breuk en de wagen stond gewoon geparkeerd. Het glasbedrijf dat de ruit verving zei dat dit niet de eerste achterruit was die in een Picanto vervangen werd. Quote
Guest Daiz Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 mmmm vreemd dat dat zomaar kan gebeuren...heb er zelf *gelukkig* nog geen ervaring mee.. Vraag me af hoe dat ineens kan gebeuren...mensen ideeen?? Gr Daiz Quote
Mauri Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Nooit van gehoord.. ik iedergeval nog niet meegemaakt. Ik heb een subwoofer in de auto ik hoop dat het niet gebeurd Quote
Tazteam Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Wauw, een gesprongen achterruit. Ik heb een stevige instal in de koffer liggen, maar dat de ruit spontaan breekt....................nee, nooit gehoord. Wel gaat het gelijmde gedeelte loskomen van de sponning, dat wordt dus in de gaten houden. Philip Quote
ArtO Posted May 2, 2020 Posted May 2, 2020 17-04 zelfde meegemaakt Kia Niro voor de deur geparkeerd en gesprongen achterruit spontaan. Quote
Recommended Posts