Toon van Mil Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 Heb sinds kort een Kia Rio. Ben niet zo'n autofreak, of eigenlijk wel, maar ik heb er geen geld voor. Met deze Kia kreeg ik vreselijk veel auto voor weinig geld, en toto nu toe met heel veel plzier gereden. Ik heb enkel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 Hallo Toon, allereerst is het wel belangrijk wel model Rio je rijdt, bouwjaar enz. Want er zit wel een wezenlijk verschil bij de modellen waar het filter van bv de airco zit. Maar als het goed is, zit er een instructieboekje bij de auto. Daarin staat vaak hoe het interieurfilter gewisseld/gereinigd kan worden. De oorzaak van jouw probleem, kunnen er velen zijn. Een aantal te noemen: Vuil in interieurfilter. Vuil in luchtopeningen (bladeren) van de aanzuiging. De ventilator kan misschien iets te zwaar lopen, een druppeltje olie doet ook vaak wonderen. Of............een gigalekkage in de auto, waardor er extreem veel vocht in de auto zit, en helaas kan dan de airco ook niet alles wegkrijgen. In het ergste geval, even langs de dealer. Succes Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 Hallo Toon, Ik rij zelf ook een Rio. Wat Philip zegt, klopt. Er zijn nogal wat verschillen in de 'generaties' Rio. Als je laat weten welk bouwjaar, word e.e.a. al een stuk makkelijker. Daarnaast is het nooit slecht om de dealer er eens naar te laten kijken. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts