Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Slechte bluetooth handsfree telefoon verbinding (iphone 5) in de Ceed (2012) met Navigationpack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds dat ik een iphone 5 in combi met de ceed heb kunnen mijn gesprekspartners me niet tot nauwelijks verstaan als ik aan het rijden ben. Draai de laatste firmware 7.1.2 incl. de bluetooth update zie voor meer achtergrond info de thread bij de Rio waarbij door anderen hetzelfde probleem geconstateerd is.

http://www.kiaclub.nl/topic/12582-slechte-bluetooth-handsfree-telefoon-verbinding-in-de-rio-met-navigationpack/ 

• Like 1
Geplaatst

Misschien dat het een probleem is in combinatie met apple, ik heb met een Samsung S3 nergens last van. Ook mijn vrouw in de rio niet, ook met een S3.

Zou kunnen dat zo is , vindt wel vreemd dat als ik stil sta ik wel goed te verstaan ben en kwa bluetooth verbinding gaat de telefoon dacht ik zelf niets doen met ruisonderdrukking. Ik zal aan de dealer vragen of zij in ieder geval de microfoon willen controleren en anders wachten op een update van de software van de audioinstallatie cq IOS 7 op de iphone. Het is op zich wel vreemd want mijn collega heeft ook van het werk de iphone 5 en gebruikt deze in combi met een parrot en dat gaat prima ook tijdens het rijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...