Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 21 Maart, 2013 Geplaatst 21 Maart, 2013 halloik heb een kia procee'd van 2010sinds 1 jaar geleden heb ik problemen gekregen met mijn wagenik had deze gekocht heb er 2 jaar mee kunne rijden en nu is de motor volledig kapotdus naar de garage late takelen en zo en nu beweerd de garage dat deze door een schakelfout komtmaar als de kleppen in de pistons staan kan dit toch onmogelijk zijnnu doet kia moeilijk omdat ik een nieuw blok nodig hebde garage waar ik dus langs ging heeft mij serieus belazerd en weigerd mijn laatste onderhoudsfactuur te gevenen zolang ik deze niet heb willen zij mij niet verder helpenze hadden ook beloofd na 2 weken na mijn bezoek een oplossing te regelen en ik kan de hoofdverdeler niet eens contacterendus zij maken valse beloftes en willen hun klanten niet eens helpenals je 3 maal binnen komt met het zelfde probleem dat het lampje van het emisieregelsysteem brandt dan zouden ze hem op zijn minst kunne binnen houden voor grondige controlewie weet meer raad en als u fotos wil zien ik kan ze altijd toe voegenmvg Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.