Stanley Efu Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 4WD les in: niet in drassige grond. Sta ik op een bouwterrein te wachten voor een shovel en een vrachtwagen die de weg blokkeerden, denk ik met m'n Sorento: "hee, ik heb toch 4wiel-aandrijving, dan kan ik er ook wel omheen!, daar heb ik dat ding toch voor!" Dus ik stuur 'm om de shovel heen, zo de modder in. Ik zit nog geen 30 cm van de weg af met vier wielen en 1900 kilo vast in de drassige ondergrond! HAHA! (zelfbespotting). De drassige ondergrond was spekglad, de wielen hadden geen enkele grip! Ook de LOW stand bood geen soelaas. Gelukkig zag de man van de shovel de humor er wel van in en trok me er met dat monster natuurlijk zo uit! Weer wat geleerd... Benny Quote
Maartje-Sho Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Vind het wel grappig eigenlijk.... Quote
Tazteam Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Was er binnenkort niet ergens een 4x4 training...................................? Maar je ziet het zelf wel, het is best moeilijk dat terreinrijden, maar ik denk dat na heel veel oefenen het ooit nog wel goed zal komen. Succes Quote
AJ Mol Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Alle begin is moeilijk. Zo'n ervaring heb ik ook eens meegemaakt in de Opel Frontera. Ik rij over een schouwpad langs de Nieuwe Waterweg wat doodloopt. Ik zie een strook gras tussen een greppel en een kleine dijk. Moddervet natuurlijk, maar ik dacht even het paadje volgens en dan ben ik weer op de weg. Spekglad natuurlijk en steeds dieper wegzakken. Aan de ene kant kijkend op het dijkje en aan de andere kant keek ik zo in een greppel, die aan de nok toe vol stond met water. Ik kon nog geen eens uitstappen. En dan moet je collega's inschakelen Maar ja je had weleens wat gehoord en je probeert het in de praktijk. Naar achteren, naar voren, naar achteren, enz, enz. Mijn uitvoerder was uitgestapt en gaf mij aanwijzingen. Tevens probeerde hij ook nog wat te duwen. Gelukkig na een half uur aan modderen kwamen we er toch uit. Net voordat de hulptroepen arriveerden. Dit was mijn geluk, want anders had ik het nog jaren moeten horen. Quote
Stanley Efu Posted February 19, 2005 Author Posted February 19, 2005 Hee hoi, ik heb ook maar even twee fotootjes op de Fancommunity gezet. Klik op de link om zien hoe lullig het eigenlijk is... HAHA http://groups.msn.com/theKIAfancommunity/efdessorento.msnw?Page=Last Het zijn de laatste twee foto's.. Groeten Benny Quote
Recommended Posts