albert Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Hallo, Ik heb sinds kort een kia sorento 2.4 benzine van 2003. Bij het schakelen voel je dat de tandwielen in de versnellingsbak nog een beetje draaien. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat is hier aan te doen? Gr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sloompie Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Hoi, Had hetzelfde probleem, ben hiervoor ook diverse malen voor terug geweest bij de dealer, hebben diverse onderdelen vervangen, andere olie erin gedaan ect maar bleeft het probleem houden. Zij hadden nog 2 andere 2.4 staan en daar mocht ik in proefrijden en helaas, ook deze hebben het. Dus ......... ik zou het niet meer weten. Heb hem ingeruild voor een 3.3, dus geen gekraak meer voor mij. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rob Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Dit is 'normaal' bij de Sorento 2.4. Dat is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts