wmveenstra Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Hallo, Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Kia Rio 1.3i LS uit 2002. Het is een HB met airco en nieuwe apk. Er zit helaas geen handleiding en/of technische specificatie bij. Zou iemand een kopie van de boekjes kunnen scannen en die aan mij kunnen mailen? Of misschien heeft iemand een boekje over? Ik hoop dat iemand me kan helpen. groet, Wendy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Als het goed is kun je via Mijn Kia op de kia.nl site deze bekijken/downloaden. Ik kan het helaas niet meer voor je nakijken, aangezien mijn account opgezegd is ivm verkoop van de Kia. mvg, dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Als je je aanmeld voor de dienst 'Mijn Kia' op www.mijnkia.nl dan kun je daar kostenloos online de handleiding, brochures e.d. van je Kia inzien. Je registreert er met naam en auto gegevens. Overigens gefeliciteerd met de aankoop en v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWVelden Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Jammer dat je alleen voor je huidige auto dingen kunt opvragen. Ik wilde juist de handleiding voor mijn nieuwe auto alvast hebben. Heb ze dus zojuist een mail gestuurd met het verzoek om een handleiding voor de Cee'd sw. Afwachten maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts