Ed-Car Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Hallo Kia Fans Met onze eerste 2 Picanto's niet veel geluk gehad zoals jullie misschien al wisten. Niet de schuld van Kia of de Picanto maar door stomme ongevallen. De eerste was net een half jaar oud de tweede net geen jaar, en ze waren totaal los. Dus onze derde moest echt onze auto worden en dat is gelukt. Of jullie het ook wat vinden laat ik aan jullie maar ben wel erg benieuwd naar jullie meningen. Verder zeggen foto's meer dan woorden dus: Niet hellemaal standaard dus. ha ha Ik heb voort geborduurt op de design uitvoering met oranje bekleding. De bestikkering is trouwens geregeld door Kia dealer de Winter uit winschoten. Nog Bedankt Erwin en Marloes. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geeft op de neus de kreukelzone aan Mooi hoor en eh...krijg je nou korting bij zo'n derde ? Hou deze maar eens heel ! Is ook veel beter voor jezelf Quote
Jim Brouns Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Veel veilige kilometers en veel plezier met de auto. Quote
mika kjelld Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 hele leuke auto om te zien ik hoop dat jullie van deze wel kunnen genieten veel plezier ermee en veel geluk Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 heel erg mooi dat zwarte dak en die oranje bies echt super en ik hoop dat jullie nu meer plezier van deze auto zullen hebben Quote
Ed-Car Geplaatst 29 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Maart, 2013 Dank jullie wel voor de mooie reacties. En wat betreft de Korting...... Ik ben heel blij met onze Dealer. En hoop ook dat we met deze veel veilige kmters maken. Nog een keer ga ik ook niet redden hoor. En verzekering word dan ook wel heel duur. De oranje streep is eigen ontwerp. Met achterop de een dolfijn voor "Good luck" en hobby van mijn vrouw. En kreukel zone... tja ik kan je zeggen dat dat heel goed zit met de Picanto. Hij offert zich op voor je. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.