icerabbit Posted March 29, 2013 Posted March 29, 2013 Hallo, Sinds kort ben ik de afwachtende eigenaar van een nieuwe Kia Picanto 1.2 met Comfort pack. Over enkele maanden zal die geleverd worden. Ondertussen probeer ik wat info in te winnen over de auto, maar ook gebruikerservaringen en tips. Vandaar dat ik me ingeschreven heb op dit forum. Wat basis info: Ik ben 37 jaar, woon sinds kort in Eindhoven en werk in de ICT-branche. Tot ziens op het forum. Gr. Stefan Quote
Jim Brouns Posted March 30, 2013 Posted March 30, 2013 Wegkomen veel plezier hier. Succes met wachten. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.