kia_21 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Ik heb in een topic gezien dat een aantal mensen ook instap verlichting hebben ingebouwd voor de picanto. Mijn vraag is: Hoe hebben jullie het gemonteerd onder het dashboard? (bij de voeten) Waarop aangesloten? Hoe hebben jullie het laten functioneren. (dimmen tijdens rijden misschien of eventuele schakelaars ertussen) Groetjes, Ryan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eugen Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 mijn instapverlichting zit aangelsoten op de binnenverlichting , dus schakelt alleen in als de deur open is of de binnenverlichting word aangezet Ik heb de strips met dubbelzijdig take vastgeplakt net achter het randje onder het dashboard , en achter onder aan de stoelbekleding met dubbelzijdig tape. ik heb zelf een rgb controller ertussen zitten zodat ik de strips van kleur kan laten veranderen, deze staat met draaiknop op een vaste kleur en schakelt in zodra er stroom op komt. Ik hoop dat je hiermee verder komt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia_21 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Klinkt goed. Alleen waar heb jij de geschakelde plus afgetapt? Aangezien in van plan ben om de plus te pakken van de radio. Zeg maar de geschakelde plus als de verlichting aangaat en ook mijn dim lichten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eugen Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 nee ik heb de geschakelde plus bij de schakelaar van de bestuurdersdeur weggehaald, want denk niet dat oom agent het er mee eens is als ik 's avonds met instapverlichting aan rondrij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia_21 Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 De bedoeling is meer voor onder het dashboard en het is gewoon wit licht. Net als in de duurdere auto's zoals bmw, audi of volvo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eugen Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 klopt , dit heb ik ook als je op pagina 2 kijkt zie je me topic met de multimedia pc , hierin op de laatste pagina vind je ftos van mijn instap verlichting. Ik heb de stroom van de schakelaar weggehaald omdat ik hiervoor een kortere kabel kon gebruiken dan als ik hem van de binnenverlichting zelf af zou halen, bovendien zit je dan al op de goeie hoogte voor de instapverlichting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts