Myrom Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Ik heb volgende vraag voor jullie.... Bij glasbreuk van een voorruit met regensensor, wordt deze regensensor dan ook vervangen? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 nee hoor normaal gesproken zit deze met een klemetje tegen het voor rram aan gedrukt en daar op zijn plek gehouden zo ver als ik weet Quote
Myrom Geplaatst 9 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2013 Oh.... Ik dacht dat de sensor tegen het raam geplakt was.... Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 De regensensoren die ik ken zijn geplakt, is essentieel voor de werking. Maar meestal is die lijm wel vervangbaar. Dat kun je het beste vragen bij het bedrijf dat de ruit gaat vervangen... 1 Quote
Jim Brouns Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Ik heb een een paar jaar geleden mijn toenmalige lease auto geruild voor een weekeinde met een collega, en ik krijg natuurlijk een steen op het raam van de geleende peugot 406. Het raam is toen vervangen, en de regensensor werkte niet meer. De week erna is er een nieuw raam in gezet omdat carglass een raam zonder sensor geplaatst had. Dus bij sommige auto zit hij dan toch in het raam ? Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 dat is wel een beetje dom van carglas als je een ram er inplakt en die met sensor en al weg gooit hahahahaah dan zit er niet zo een kijk gaatje in die zwarte balk en dan werkt het ook niet bij ons zit er een nieuw houdertje op het raam en een nieuw gel laagje waar we de sensor strak in moeten drukken en een paar jaar geleden was dat nog iets heel erg nieuws en kwam je het niet zo veel tegen en dan heb je zo een foutje zo gemaakt Quote
Gast Motormuis Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Bij mij is de ruit al vervangen, jawel een nieuw record, na een week als gevolg van steenslag. Volgens mij is toen de sensor gewoon overgezet. Quote
ludwig001 Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Naar het schijnt zou deze in het raam zitten zo hebben ze me enkele weken geleden verteld bij carglass Toen ik een sterretje in mijn ruit had opgelopen Grts ludwig Quote
Myrom Geplaatst 10 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 April, 2013 Zoveel verschillen onderling!? Zou dit dan afhankelijk zijn van het KIA model? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.