Rio1972 Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Mijn dealer heeft ook een camera geplaatst op volgens mij dezelfde plaats als de pimpmaster werkt goed en valt bijna niet op . Je hebt zo recht beeld naar achter en niet alleen naar beneden of naar boven. Wat was je kwijt in de beurs...? Quote
hazen Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Wat was je kwijt in de beurs...? Tja dat is moeilijk te zeggen was namelijk een van de gelukkige die hem heb moeten betalen , kreeg mijn nieuwe auto net voor de nieuwe actie . Quote
Rio1972 Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Tja dat is moeilijk te zeggen was namelijk een van de gelukkige die hem heb moeten betalen , kreeg mijn nieuwe auto net voor de nieuwe actie . Wweet je niet wat het plaatsen van de camera gekost heeft? Mijn dealer zegt dat het niet eens mogelijk zou zijn. Dus moet verder gaan kijken. Xtra zijn camera is prijstechnisch aantrekkelijk maar dan nog iemand zoeken die kan inbouwen. Quote
hazen Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Wweet je niet wat het plaatsen van de camera gekost heeft? Mijn dealer zegt dat het niet eens mogelijk zou zijn. Dus moet verder gaan kijken. Xtra zijn camera is prijstechnisch aantrekkelijk maar dan nog iemand zoeken die kan inbouwen. beste, ik bedoelde in mijn vorige antwoordt dat ik de pioneer zelf moest betallen en dan kom je op een afgesproken totaal prijs incl camera en montage . Quote
Rio1972 Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 beste, ik bedoelde in mijn vorige antwoordt dat ik de pioneer zelf moest betallen en dan kom je op een afgesproken totaal prijs incl camera en montage . Helemaal helder. Ik ga eens informeren hier bij de plaatselijke inbouwboer. Bedankt voor je antwoord. Quote
Nieles Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Oke, laten we nu maar weer even on topic gaan Quote
Nieles Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Zou het trouwens mogelijk zijn je Pioneer te kunnen bedienen dmv de knoppen die je hebt op het originele navigate paneel? Ziet het er wat minder kaal uit Quote
Mikey13tattoo Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Heeft iemand een foto van hoe het dashboard eruit ziet met deze pioneer erin? Weet iemand de verschillen tussen dit navigatiesysteem en het andere systeem van 1500,- ? Quote
Wesley Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Grootste verschil is natuurlijk de afwerking... De fabrieksnavigatie van €1500 is volledig geintegreerd in het dashboard. Het Pioneer-systeem bouwt de dealer zelf later in.... Ik ben heel erg tevreden met mijn pioneer f940bt, maar of die beter/minder werkt dan de fabrieksnavigatie kan ik je helaas niet vertellen... Quote
Dirkbelgium Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Foutje bij Wesley: de eerste foto is 'zelf in te bouwen'. Dat is een Witson die je online kan aankopen. Quote
Rio1972 Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Foutje bij Wesley: de eerste foto is 'zelf in te bouwen'. Dat is een Witson die je online kan aankopen. Zeker? De witson waarvoor ik gekeken heb, vond ik niet zo mooi als wat ik nu op de betreffende foto zie. Dan ga ik alsnog wisselen! Quote
Dirkbelgium Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Oeps! De eerste foto is gewijzigd... :-/ Dit is inderdaad de juiste foto. De witson heeft een glanzend paneel. Quote
Pixelz Geplaatst 18 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 April, 2013 Ik heb het opstartscherm vervangen door een eigen foto. Gaat best makkelijk: de foto in een folder genaamd Pictures op een sd kaartje zetten, rekening houden met ideale resolutie (schermvullend, zonder zwarte balken) van 1280 x 772, sd kaart in de Pioneer en via optie opstartscherm de foto selecteren. Max grootte van het bestand is 6mb geloof ik, maar zo groot is natuurlijk niet nodig bij die resolutie. Quote
Nieles Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Oke, zoals ik het geheel nu bij jou op ed foto zie valt het toch nog best wel mee hoe leeg het dashboard is. Alhoewel de Witson/Originele er natuurlijk beter uitziet. Quote
Mikey13tattoo Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Grootste verschil is natuurlijk de afwerking... De fabrieksnavigatie van €1500 is volledig geintegreerd in het dashboard. Het Pioneer-systeem bouwt de dealer zelf later in.... Ik ben heel erg tevreden met mijn pioneer f940bt, maar of die beter/minder werkt dan de fabrieksnavigatie kan ik je helaas niet vertellen... Ja die witson ziet er inderdaad veel beter uit!! Weet iemand toevallig of het veer verschil heeft behalve het uiterlijk??? Quote
paulus30 Geplaatst 25 April, 2013 Geplaatst 25 April, 2013 Kan iemand mij uitleggen hoe het met de kaartupdates zit met de pioneer 940?. Online zit de 940 er niet bij, en hoe vind ik of de laatste kaart uptodate is? http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/nl_NL/-/EUR/View-Promo;pgid=dFB0W3UIcMZSR08wiUrLS_f20000tX7PsBn4;sid=H2pnR1UBziFnRwUeZZQjT18LrWSVPecP7RDVSad7?&utm_medium=organic&&Page=New_Pioneer_Landing&&NewDomainName=Navteq-NavteqEurope-Site&&utm_source=homepage-pioneer&&utm_campaign=homepage-logos& Quote
Pixelz Geplaatst 25 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2013 Kan iemand mij uitleggen hoe het met de kaartupdates zit met de pioneer 940?. Online zit de 940 er niet bij, en hoe vind ik of de laatste kaart uptodate is? http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/nl_NL/-/EUR/View-Promo;pgid=dFB0W3UIcMZSR08wiUrLS_f20000tX7PsBn4;sid=H2pnR1UBziFnRwUeZZQjT18LrWSVPecP7RDVSad7?&utm_medium=organic&&Page=New_Pioneer_Landing&&NewDomainName=Navteq-NavteqEurope-Site&&utm_source=homepage-pioneer&&utm_campaign=homepage-logos& Ik ben ook op zoek geweest maar heb ook niks kunnen vinden. Mijn conclusie was eigenlijk dat we op de 940bt de meest recente kaart al hebben en er wellicht in de loop van dit jaar een update komt. Maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om daar veel geld aan uit te geven. Vind het jammer dat Pioneer ook niet inmiddels 'lifetime updates' meegeeft, dat doen merken als Garmin tegenwoordig al wel op bepaalde modellen losse navigatie apparaten. Ik weet niet waar je op de Pioneer kan zien wat de geinstalleerde kaartversie is. Weet iemand dat? Quote
Pixelz Geplaatst 25 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2013 Ja die witson ziet er inderdaad veel beter uit!! Weet iemand toevallig of het veer verschil heeft behalve het uiterlijk??? Ik denk dat de Pioneer kwalitatief beter is en je qua garantie met een Pioneer beter af bent. Maar de Witson ziet er wel netjes uit (uiterlijk vrijwel hetzelfde als fabrieksnavigatie) en de meeste gebruikers zijn redelijk tevreden. Radiodeel van de Witson schijnt echter niet zo goed te zijn en duurzaamheid is afwachten. Als je de Witson zelf importeert en inbouwt is het prijsverschil met de Pioneer wel interessant, maar bij problemen moet hij terug naar China gestuurd worden. Garantie is dus echt een minpunt van de Witson, als je hem bij een NL bedrijf koopt vind ik hem weer relatief duur. Voordeel is weer wel dat je bij de Witson je eigen navigatiesoftware kunt installeren. En de Witson werkt direct met je stuurbediening, bij Pioneer heb je extra kastje nodig. Conclusie is dus dat prijs/kwaliteitsverhouding bij zowel de Pioneer als de Witson klopt. Succes met je keuze. Quote
Rio1972 Geplaatst 25 April, 2013 Geplaatst 25 April, 2013 Ik denk dat de Pioneer kwalitatief beter is. En de Witson werkt direct met je stuurbediening, bij Pioneer heb je extra kastje nodig. Conclusie is dus dat prijs/kwaliteitsverhouding bij zowel de Pioneer als de Witson klopt. Succes met je keuze. Ik weet niet beter of mijn pioneer werkt zonder extra kastje zonder probleem met stuurbediening. Heb er wel een aparte usb bij gekregen omdat de usb van kia dan niet meer werkte. Ik heb mijn pioneer te koop staan inclusief front van de rio. Dat front is trouwens wel veel mooier als dat hoogglans van witson. Maar smaakt is voor ieder anders.... Quote
Pixelz Geplaatst 25 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2013 Ik weet niet beter of mijn pioneer werkt zonder extra kastje zonder probleem met stuurbediening. Heb er wel een aparte usb bij gekregen omdat de usb van kia dan niet meer werkte. Ik heb mijn pioneer te koop staan inclusief front van de rio. Dat front is trouwens wel veel mooier als dat hoogglans van witson. Maar smaakt is voor ieder anders.... Ik vind een mat front ook mooier, dat glimmende front oogt volgens mij wat goedkoop. Bovenstaande foto is volgens mij dan ook niet van de Witson. Mijn dealer zei dat er wat extra nodig was voor stuurbediening. Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Mijn standaard USB aansluiting doet het overigens gewoon via de Pioneer. Quote
xt1907 Geplaatst 18 Mei, 2013 Geplaatst 18 Mei, 2013 Werkt de AUX ingang + telefoon/muziekspeler in combinatie met pioneer bij jullie? Quote
Nieles Geplaatst 19 Mei, 2013 Geplaatst 19 Mei, 2013 Jup! Zit een andere kabeltje tussen in dat geval Quote
Dennisz1986 Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 Kan er dvd afgespeeld/bekeken worden terwijl je rijdt? Ik kijk dvd tijdens rijden. Althans, dat is mogelijk als er een originele dvd in zit. Echt kijken laat ik aan de mede passagiers over... Ik heb geprobeerd een DVD aan te zetten zodat de passagiers konden kijken. Zodra ik ga rijden krijg ik een waarschuwing in beeld en gaat deze op zwart. Iemand een tip wat ik hier aan kan doen? Quote
Dirkbelgium Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 je moet bij instellingen de functie wijzigen; je handrem moet 'niet' opstaan bij afspelen van dvd. Quote
Nieles Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 Word dit niet sws uitgeschakeld tijdens het rijden? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.