Picaatje Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 Zijn er hier nog meer mensen die wachten op hun Picanto 1.2 cvvt ISG Plus pack 5-deurs? De mijne is eind maart besteld en werd begin juni verwacht. Deze week hoorde ik echter dat het ook wel augustus kan worden. Quote
Guest Jaap van Deursen Posted April 23, 2013 Posted April 23, 2013 Zijn er hier nog meer mensen die wachten op hun Picanto 1.2 cvvt ISG Plus pack 5-deurs? De mijne is eind maart besteld en werd begin juni verwacht. Deze week hoorde ik echter dat het ook wel augustus kan worden. Mijne (onze) is 5 april besteld. Levertijd 3-6 maanden volgens de verkoper. Ik wacht maar geduldig af. Volgens de importeur is er niets te zeggen omtrent exacte leveringsdatum van bestelde auto's. Het gaat ook om een 1.2 Plus Pack 5 deurs, kleur Café Mocca. Quote
Picaatje Posted May 1, 2013 Author Posted May 1, 2013 Vandaag heb ik het bericht gekregen dat de auto naar alle waarschijnlijkheid half juni al bij de dealer staat, helemaal happy dus! Quote
Recommended Posts