Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Buitenspiegel Sorento

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedeavond,

Ik ben de gelukkige bezitter van een Kia Sorento 2.5 CRDI van 2005. Ik heb alleen een vrachtwagen getroffen die mijn auto niet zo mooi vond.. die reed mijn rechter buitenspiegel eraf en reed natuurlijk gewoon door.

Nu heb ik op de sloop een gebruikte spiegel gehaald en deze gemonteerd. Nu kan ik echter het glas niet meer ver genoeg naar binnen verstellen zodat ik mijn achterdeur/achterkant in de spiegel zie.

Kun je de stand van de gehele spiegel op de een of andere manier verstellen dat iemand van jullie weet?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten Bart

Geplaatst

Is je spiegel electrisch of met de hand verstelbaar?

Het volgende is een mogelijkheid maar wel erg moeilijk te controleren:

Bij een electrische bediening is het noodzaak om met het bedieningsgedeelte de de "motor' voordat je de speigel monteert in stand neutraal te zetten wat betekent in het midden zetten. Het zelfde geldt ook voor je spiegel. Deze moet ook "neutraal" staan.

Bij een handmatige bediening gaat het iets eenvoudiger maar is voor de rest even moeilijk..

Het meest handige is om dit door een monteur te laten doen. Deze heeft meestal iets meer ervaring hiermee en is meestal ook nog sneller klaar. Kan een uur of 3 of zelfs meer schelen. Ik spreek uit ervaring.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...