Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted
Naar aanleiding van deze berichten ben ik een paar weken geleden ook naar de dealer gegaan. Mijn Sorento uit 2006 komt van een autohandelaar en ik heb hem voor onderhoud gewoon bij "de kleine garage" om de hoek en niet bij de dealer. Prima ontvangen bij Durmi Purmerend, afspraak was gauw gemaakt en ook gevraagd naar eventuele update van de automaat.

Toen ik hem aan weer ophaalde op de dag van de afspraak had ik al telefonisch te horen gekregen dat hij nog een keer terug moest komen. Er moesten in mijn geval nog beugels op gelast worden en die moesten nog worden besteld. Een update voor de automaat was voor dit model niet beschikbaar (ook nooit iets gemerkt, maar ik ben graag up-to-date).

Vandaag voor een half dagje weer de wagen ingeleverd en toen ik hem ophaalde hadden ze ook nog een koplampje en parkeerlicht vervangen. Gevraagd naar de kosten wensten ze mij een prettig weekend. Zeer goed geregeld dus bij de Kia Dealer.

Ik had hiervoor een Volvo en daar werd bij de dealer gebruik van de deurmat al in rekening gebracht vandaar dat ik altijd de kleine fanatieke garage opzoek voor onderhoud. Ik moet zeggen dat de Kia Dealer mij blij verast heeft en wellicht klop ik toch ook vaker daar aan. Zekere als het om iets specifieks gaat.
  • Like 4