Jump to content

OPLOSSING VOOR ONGEMAKELIJKE SLEUTELBOS

R@oul

Recommended Posts

In deze text gebruik ik het woord PILOT ipv afstandbediening.

Mij iriteerde de sleutelbos mateloos en heb daarom het volgende gedaan.

Op foto 01 is de bestaande bos te zien.

Op foto 02 de PILOT bevestigd aan een omgezet RVS plaatje. de afmetingen van het plaatje zijn,  0.8 MM dik, 50 MM breed, 115 MM lang.

Het plaatje kun je ombuigen om een metalen blok van 5MM dik.

De opening is + - 5 MM. de drie gaatjes (waarvan er hier twee zichtbaar zijn zijn nodig om de PILOT aan het plaatje te bevestigen.

Door de gaatjes gaan drie vezonken schroefjes van 2 MM x 4MM lang die uitkomen in de bodem van de PILOTwaar je dan de moertjes op kunt draaien en verzegelen met evt. bison kit.

Op foto 03 (foto is versmalt) zij je de gleuf (in het witte kader) waar je broekriem doorheen gaat, bij de rode streep is het wat dikker omdat daar het metaal elkaar overlapt.

Als de beugel omgezet is kun je het afwerken met zwarte auto tape (het oog wil ook wat).

Foto 04 geeft aan hoe het eruit ziet als het klaar is. Je kunt nu de PILOT links of rechts dragen met de open/dicht toetsen naar voor of naar achter wat je het makelijkst vind.

Foto 05 omgezet beugeltje.

Gr, Raoul

post-7605-0-29677700-1366141500_thumb.jpg

post-7605-0-91073500-1366141517_thumb.jpg

post-7605-0-65409000-1366141527_thumb.jpg

post-7605-0-38166300-1366141546_thumb.jpg

post-7605-0-27596700-1366143548_thumb.jpg

• 1 month later...

In deze text gebruik ik het woord PILOT ipv afstandbediening.

Mij iriteerde de sleutelbos mateloos en heb daarom het volgende gedaan.

Op foto 01 is de bestaande bos te zien.

Op foto 02 de PILOT bevestigd aan een omgezet RVS plaatje. de afmetingen van het plaatje zijn,  0.8 MM dik, 50 MM breed, 115 MM lang.

Het plaatje kun je ombuigen om een metalen blok van 5MM dik.

De opening is + - 5 MM. de drie gaatjes (waarvan er hier twee zichtbaar zijn zijn nodig om de PILOT aan het plaatje te bevestigen.

Door de gaatjes gaan drie vezonken schroefjes van 2 MM x 4MM lang die uitkomen in de bodem van de PILOTwaar je dan de moertjes op kunt draaien en verzegelen met evt. bison kit.

Op foto 03 (foto is versmalt) zij je de gleuf (in het witte kader) waar je broekriem doorheen gaat, bij de rode streep is het wat dikker omdat daar het metaal elkaar overlapt.

Als de beugel omgezet is kun je het afwerken met zwarte auto tape (het oog wil ook wat).

Foto 04 geeft aan hoe het eruit ziet als het klaar is. Je kunt nu de PILOT links of rechts dragen met de open/dicht toetsen naar voor of naar achter wat je het makelijkst vind.

Foto 05 omgezet beugeltje.

Gr, Raoul

De creativiteit is weer grenzeloos...

Maar ik neem aan dat dit een smartkey is en geen klapsleutel ?