Mieske007 Geplaatst 1 Mei, 2013 Geplaatst 1 Mei, 2013 Hoi allemaal, Vanaf medio februari 2013 ben ik de trotse bezitter van een (zwarte) Kia Rio Design Edition. Tot nu toe ben ik zeer blij met mijn aankoop op de audio na maar daarover ga ik wat vragen stellen in een ander forumdeel. Mochten jullie nog tips hebben mbt mijn auto dan houdt ik mij van harte aanbevolen! Bijgaand een foto van de auto toen hij nog netjes in de showroom stond... Groet Michel Quote
Specialmade Geplaatst 1 Mei, 2013 Geplaatst 1 Mei, 2013 @Mieske007, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Heel veel veilige kilometers en veel rijplezier met de Kia Rio Design Edition. Op de foto ziet hij er inderdaad blinkend bij en nu....... ??? Plaats eens wat foto's welke in de buitenlucht zijn genomen !!! Suc6 Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2013 Geplaatst 2 Mei, 2013 Mieske007 welkom op het forum en facebooek ziet er goed uit hoor en die audio daar gaan we even wat aan doen hel erg binnen kort tot die tijd kan je je mooi een beetje in lezen hier op het forum / facebook Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.