Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rio motor en versnellingsbak olie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoe bedoel je een olie reservoir motor olie zit in het olie carter en in de versnelings bak zit ook een beetje olie 

versnelings bak word doorgaans gesmeerd oor het opspatten van de olie door de tandwielen 

en de motor pomp met een olie pomp de olie door de motor die daarna weer terug loopt naar je carter waar hij weer word opgepompt

Geplaatst

Ik vraag dit om het volgende, volgende week krijg ik een nieuwe versnellingsbak vanwege een ernstig bijgeluid.

Ik neem aan dat ze dan ook nieuwe olie er in gaan doen.

Ik loop namelijk tegen een onderhoudsbeurt aan vandaar.

Geplaatst

Zou heel goed kunnen, echter de bak valt onder garantie en de olie dus ook.

Geplaatst

Alleen je versnellingsbakolie  ,

Er gaat altijd nieuwe in. zijn de kosten ook niet bij een handbak

Motorolie daarintegen hoeft er niet uit en verversing zal voor je eigen rekening zijn

• 2 weken later...
Geplaatst

Weet iemand toeallig de prijs van de 1e beurt voor de RIO 1.2 benzine ....?

Nu 8000 km gereden, auto 1 jaar oud.

En wat doen ze bij 1e beurt, alleen Olie + oliefilter >>??

Peter

Geplaatst

Volgens mijnkia moest ik €142 betalen een week later volgens mijnkia €149. Uiteindelijk met korting van de dealer €126. Prijzen veranderen dus.

Geplaatst

ik moest 116 euro betalen 

en ja het is een olie beurt dus olie en een filter en dat is het wel zo een beetje 

je bent toch monteur kan je dat toch ook zelf doen  ;)

Geplaatst

Ik durfde het niet aan met al die wisselende prijzen.

Hebben hem ingeruild :-)

Wat heb je nu?

Geplaatst

Nou nog niks maar hebben een pro cee'd gekocht. Zou augustus worden volgens de dealer voordat we hem krijgen.

was laatst bij de dealer  en ik wouw hem ook bijna inruilen haha  pro ceed is wel een erg dikke bak  (Y)

Geplaatst

was laatst bij de dealer  en ik wouw hem ook bijna inruilen haha  pro ceed is wel een erg dikke bak  (Y)

Ja is een mooie auto, Brigitte was nu ook om dus toch maar de knoop doorgehakt.

Geplaatst

Ja is een mooie auto, Brigitte was nu ook om dus toch maar de knoop doorgehakt.

kreeg je nog een beetje een knappe prijs terug voor je rio??

Geplaatst

kreeg je nog een beetje een knappe prijs terug voor je rio??

Ja we hebben er niet veel afgereden, viel ons 200% mee. Maar ze geven ook kortingen op de nieuwe he dus ja zeg maar wat je precies terug krijgt, halen ze de korting van de nieuwe af of drukken ze die bij de inruil op. Onder de streep hadden we er zeer weinig vanaf gereden in ieder geval.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...