richardthai Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 Is er al iemand die de verlaging set onder ze kia picanto heeft gezet via de dealer. Kosten zijn € 355 euro. Richard Quote
Picawhite Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 Nee , maar ben ook aan het zoeken want is toch wel prijzig bij de dealer en kan het zelf wel monteren , heb alles tot mijn beschikking. Ga graag voor het goedkoopste he. Quote
jurgen-astrid Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Mijn Picanto is verlaagd bij mijn Opel dealer (daar zit ook een profile tyrecenter bij in) aangezien de auto ook gelijk is uitgelijnd i.v.m. het verlagen. Daar was ik rond 300 euro kwijt voor het monteren. De veren heb ik zelf aangeleverd. Quote
jurgen-astrid Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Hierbij ook enkele foto's van de auto (let even niet op de kwaliteit, ze zijn met foon gemaakt) 1 Quote
richardthai Posted May 17, 2013 Author Posted May 17, 2013 Maak niet uit. Ziet er goed uit. Gaaf hoor. Richard Quote
Lennart Posted August 14, 2013 Posted August 14, 2013 Zijn er ook nog anderen die dit hebben laten monteren? Quote
Picawhite Posted August 19, 2013 Posted August 19, 2013 Heb vanavond een setje besteld , misschien binnen 3 dagen binnen en dan voor het weekend erop . Oja het is een setje van Eibach - pro-kit Quote
Jack_z Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 zo een verlagings setje lijkt me ook wel wat kan ik gewoon via het zijraam instappen op mijn leeftijd Quote
Picawhite Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 the DUKE'S of Zoetermeer in een Picanto , ha ha 2 Quote
richardthai Posted August 22, 2013 Author Posted August 22, 2013 Heb vanavond een setje besteld , misschien binnen 3 dagen binnen en dan voor het weekend erop . Oja het is een setje van Eibach - pro-kit Quote
richardthai Posted August 22, 2013 Author Posted August 22, 2013 165 euro is niet de goedkoopste. ..setje veren. Quote
Picawhite Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 heb net de geld overgemaakt, waren wat traag in het buurland , kost me incl. verzenden €140.90. Zal het wel na het weekend binnen krijgen das pech wordt dus volgende week pas monteren, 1.5 uurtje stoeien. Quote
richardthai Posted August 22, 2013 Author Posted August 22, 2013 Dat is een mooie prijs. Heb vandaag mail gekregen van mad sportive. Die de kia dealer heeft kosten € 157 ex btw. Van apex kosten € 130 ex btw en dan die van eibach zijn dan €140/165 euro. Ik weet nog niet welke ik wil nemen en of er verschil in zit in de veren set. Lastig richard. Quote
Picawhite Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Weet wel dat die van Apex nogal last hebben van bonken in de veer schotels , alsof ze net even te klein zijn / los liggen ofzo , was ook merkbaar in mijn Daihatsu Materia daarom nu voor Eibach gekozen. Heb ze besteld bij Blizzard tuning. Quote
richardthai Posted August 22, 2013 Author Posted August 22, 2013 Hartstikke bedankt voor de info en wacht wel even tot je ze onder je auto hebt en hoe ze zijn. En foto natuurlijk. Om te zien. Ik moet nog even sparen en dan de veren en de dubbel rvs uitlaat er onder. Richard Quote
Picawhite Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 zitten er onder en rijdt goed ,helt minder over in bochten , stuiteren valt ook mee , was in een uurtje gebeurd , gelijk uitgelijnd.Ruimte tussen de wielkast en band is minder maar ni zoveel dat je denkt wow , heeft natuurlijk al veel ruimte standaard. Quote
richardthai Posted August 29, 2013 Author Posted August 29, 2013 Volgende week wordt ie ook verlaagd, via de dealer ivm garantie. Dat wordt dus mad sportive 30mn voor en 25mm achter. Quote
richardthai Posted August 30, 2013 Author Posted August 30, 2013 Als je zelf veren plaats of veren aan levert aan de dealer die ze dan er onder doen, heb je geen garantie als er wat gebeurt. Dan kost je dat geld uit eigen zak. Heeft de dealer mij uit gelegd. Quote
Picawhite Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Oke , maar vind dit een omweg om geld te verdienen , wat moet er fout gaan ; schokbreker die er onder uit valt , veliezen van je achterveer ??????? , als een veer breekt binnen een jaar heb je ook garantie bij de leverancier , als alles goed gemonteerd is is er niks aan de hand lijkt mij .Ben nu 140 eurie's kwijt ok zelf gemonteerd , uitlijnen gratis , maar jou prijs zal zeker in de 450 eurie's zijn , zit bij mij net zo goed en veilig als bij de dealer. Quote
richardthai Posted September 6, 2013 Author Posted September 6, 2013 Verlaging set zit er onder en het ziet er goed uit. Zeer tevreden en ontzettend gaaf. Nu de uitlaat nog en de zwarte binnen sticker achter raam en de twee kleine zij ramen. richard 1 Quote
mika kjelld Posted September 6, 2013 Posted September 6, 2013 Verlaging set zit er onder en het ziet er goed uit. Zeer tevreden en ontzettend gaaf. Nu de uitlaat nog en de zwarte binnen sticker achter raam en de twee kleine zij ramen. richard foto"s Quote
Recommended Posts