Aad Geplaatst 23 Februari, 2005 Geplaatst 23 Februari, 2005 Als ik op www.kiaclub.nl kom dan selecteer ik meestal gelijk het forum ( ja ik moet er eens een bookmark van maken ) maar daarna sta ik niet in het forum maar in een of andere tussen pagina en moet ik weer op een menu ( links ) knp "forum" clicken om bij het echte forum te komen. Waarom deze diep geneste structuur>?? Forum = forum dus... Quote
Aad Geplaatst 23 Februari, 2005 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2005 Nog een reactie: Het KIA logo linksbovenin brengt je naar het forum home en niet naar de homepage van kiaclub.nl. Je kan helemaal nergens vlgs mij van het forum terugkeren naar de voorpagina van kiaclub.nl niet logisch in mijn ogen. Maar ja wie ben ik ? Quote
AJ Mol Geplaatst 24 Februari, 2005 Geplaatst 24 Februari, 2005 Aad, Je komt als het goed is eerst op de welkomspagina van het forum. Hier zie je allerlei info, maar misschien is dat niet wat jij direct zoekt en wil gelijk naar het forum. Het programma is niet van ons of door ons ontwikkeld. Het is een veel gebruikt forum op vele websites. We zullen kijken wat de mogelijkheden zijn. Inderdaad zou het logisch zijn als ons logo terug linkt naar de website. Gaan we aanpassen. Bedankt voor de opmerkingen en tips Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.