alaskan4x4 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hallo, Mijn naam is Marc en met het veranderen van werkgever moest ik afscheid nemen van mijn firmawagen en werd mij een poolauto aangeboden door mijn nieuwe werkgever. Tot mijn verbazing bleek dit niet de standaard Golf/A3/308/Megane te zijn maar een Kia Sportage ! Laat ik nou net die wagen op de 2de plaats gezet hebben toen ik 1.5 jaar geleden een nieuwe firmawagen mocht uitkiezen Me Happy! Het is dus een witte Sportage van november 2011, 1.7 CRDi 2wd, Sense +, met als optie het panoramadak. Km stand bij overdracht was 42000, inmiddels staan we op 44.000 Heb al veel aan dit forum gehad aangezien ik een aantal zaken mis die ik wel nodig heb: 1) Dakdragers 2) Trekhaak Komend weekend gaat de trekhaak eronder en de dakdragers erop Na 6 maanden mag ik een andere firmawagen uitzoeken maar ik denk er hard over om deze te houden tot het einde van de looptijd (140.000 km). grts from Brussel Marc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts