Gast pbwinter Geplaatst 17 Mei, 2013 Geplaatst 17 Mei, 2013 Weet iemand hoe je het dashboard kastje er uit kan halen bij een Rio uit 2005. Gr Peter Quote
xtra40 Geplaatst 17 Mei, 2013 Geplaatst 17 Mei, 2013 en heb je het dan over een rio 2 of al de rio 3 ???? Quote
bigwade Geplaatst 19 Mei, 2013 Geplaatst 19 Mei, 2013 Met een bijl......... even zonder dollen, je krijgt vast snel een hele uitleg hoe ende of wat 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.