guitarfreak Geplaatst 20 Mei, 2013 Geplaatst 20 Mei, 2013 Omdat ik problemen had met het pairen van mijn HTC Desire heb ik vandaag contact opgenomen met de dealer. Deze heeft mij de volgende site doorgegeven (die ik op het forum nog niet terug heb kunnen vinden) welke ik graag met jullie wil delen. Hier is alles m.b.t. de bluetooth terug te vinden (met en zonder navigatie) en de compatibiliteit en instrukties voor de diverse telefoons. Doe er je voordeel mee. http://kiaeurope.nextgen-technology.net 1 Quote
Smart Geplaatst 20 Mei, 2013 Geplaatst 20 Mei, 2013 Guitarfreak, bedankt voor het delen van die link. Deze link geldt voor alle Kia modellen en verdient dus een meer centrale plek op het forum. 1 Quote
betominice Geplaatst 20 Mei, 2013 Geplaatst 20 Mei, 2013 Heb hem even verplaatst hier vind ik hem meest passend 1 Quote
Wingie Geplaatst 21 Mei, 2013 Geplaatst 21 Mei, 2013 Helaas klopt de info niet had deze link ook via de reguliere update link van navigation.com gevonden. Hier staat bijv. dat de iphone 5 compatible is met de ceed full navigation en op papier is dit ook zo maar zodra je hem handsfree gaat gebruiken ben je niet te verstaan (ook bij Kia bekend volgens mijn dealer) Quote
Anne Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Helaas klopt de info niet had deze link ook via de reguliere update link van navigation.com gevonden. Hier staat bijv. dat de iphone 5 compatible is met de ceed full navigation en op papier is dit ook zo maar zodra je hem handsfree gaat gebruiken ben je niet te verstaan (ook bij Kia bekend volgens mijn dealer) Bij mij werkt de iphone 5 vlekkeloos icm fullmap navi. Ook die van mijn vrouw heeft geen problemen... Quote
Smart Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Ik heb een iPhone 4S en deze maakt ook geen automatische bluetooth connectie met mijn full map navigatie. Wat ik ook probeer.... Quote
Wingie Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 Bij mij werkt de iphone 5 vlekkeloos icm fullmap navi. Ook die van mijn vrouw heeft geen problemen... Das dan volgens mij mazzel hebben want ik heb het met meerdere iphone 5's getest (van het werk) en daarnaast kun je op het forum ook terugvinden dat met andere type kia en iphone 5 maar de nieuwe samsung galaxy je robotachtig geluid krijgt tijdens het autorijden. http://www.kiaclub.nl/topic/12582-slechte-bluetooth-handsfree-telefoon-verbinding-in-de-rio-met-navigationpack/ Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 Das dan volgens mij mazzel hebben want ik heb het met meerdere iphone 5's getest (van het werk) en daarnaast kun je op het forum ook terugvinden dat met andere type kia en iphone 5 maar de nieuwe samsung galaxy je robotachtig geluid krijgt tijdens het autorijden. http://www.kiaclub.nl/topic/12582-slechte-bluetooth-handsfree-telefoon-verbinding-in-de-rio-met-navigationpack/ Nou wij hebben de samsung s3 en die werkt goed in onze cee'd wel geeft die problemen met de witson in de rio. Quote
De-Esjes Geplaatst 4 Juni, 2013 Geplaatst 4 Juni, 2013 Hm De S4 staat nog niet in deze lijst. Iemand ervaringen? Quote
Druppel Geplaatst 16 Juni, 2013 Geplaatst 16 Juni, 2013 Ik krijg mijn telefoonboek helaas niet overgedragen van mijn LG Optimus 3D naar de full navi in mijn Cee'd SW. Heb al het forum en Google geraadpleegd maar helaas... Quote
Gerrit51 Geplaatst 29 Juni, 2013 Geplaatst 29 Juni, 2013 graag zou ik een lijst willen hebben met gsm toestellen die compitable zijn met mijn kia venga,omdat ik een andere tel wil aanschaffen ik heb een keer een lijst gevonden maar weet niet meer waar dat was,wie kan mij deze info geven. bijvoorbaat dank Quote
rightone Geplaatst 29 Juni, 2013 Geplaatst 29 Juni, 2013 Hm De S4 staat nog niet in deze lijst. Iemand ervaringen? de Samsung galaxy S4 staat er wel tussen hoor Quote
Smart Geplaatst 29 Juni, 2013 Geplaatst 29 Juni, 2013 Kijk eens op www.mykia.nl. Daar staat een lijst met compatible telefoons voor o.a de Venga. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.