Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

was van het weekend op weg naar Oostburg, dacht ga gezellig over Antwerpen, nou had ik beter niet kunnen doen heb alle buitenwijken van Antwerpen gezien en kwam 2 uur te laat op mijn afspraak en alle doodlopende straten gezien!!Dus dacht dat het tijd was voor een update

Ik las op internet dat er een 7 jaar gratis kaarten update is voor alle nieuw aangeschaften nieuwe kia's  met 2 din navi

lekker is dat voor de iets oudere wagens Dus NIET!!!

ik heb de Kia dealer gebeld en vertel me leuk dat ik gewoon 170 euro moet betalen, je koopt toch een systeen dan mag je toch wel verwachten dat je een keer gratis mag updaten, kan ik net zo goed een nieuwe tomtom kopen voor dat geld?

Wat een ballen zooi zeg, ben der echt ziek van!!

Geplaatst

was van het weekend op weg naar Oostburg, dacht ga gezellig over Antwerpen, nou had ik beter niet kunnen doen heb alle buitenwijken van Antwerpen gezien en kwam 2 uur te laat op mijn afspraak en alle doodlopende straten gezien!!Dus dacht dat het tijd was voor een update

Ik las op internet dat er een 7 jaar gratis kaarten update is voor alle nieuw aangeschaften nieuwe kia's  met 2 din navi

lekker is dat voor de iets oudere wagens Dus NIET!!!

ik heb de Kia dealer gebeld en vertel me leuk dat ik gewoon 170 euro moet betalen, je koopt toch een systeen dan mag je toch wel verwachten dat je een keer gratis mag updaten, kan ik net zo goed een nieuwe tomtom kopen voor dat geld?

Wat een ballen zooi zeg, ben der echt ziek van!!

Helemaal mee eens, is voor mij ook de reden om inderdaad geen geintegreerd systeem te kopen of er moeten een aantal gratis updates bij zitten. Mijn systeem was al veroudeerd ( 3/4 jaar) toen ik de auto nieuw kocht.

ik heb nu een MIO met 3 jaar gratis updates voor 89 euro.

Geplaatst

Waarom koop je niet gewoon een TomTom 130M voor +/- 160 euro met Lifetime gratis maps, TomTom heeft elk kwartaal een update. Ik ben al enige keren adressen tegengekomen die niet in de navigatie staan, ondanks dat de huizen al tientallen jaren bestaan. Op zich heb ik ook liever een up to date navi geïntegreerd in de auto, maar ja Navteq heeft zijn zaakjes niet zo goed voor elkaar als TomTom. Dat is de reden geweest voor mij om gewoon weer een losse navigatie aan te schaffen, in mijn beleving is dit een ondermaats systeem. 

Geplaatst

Klopt het systeem is inderdaad niet best.

Ik ben al verschillende keren de verkeerde kant op gestuurd en die stem is helemaal om eng van te worden.

Kaarten zijn gewoon oud.

Geplaatst

De 7 jaar gratis kaartupdate geldt vanaf de nieuwe Carens. Alleen vind ik dat nergens terug in de folders aan huis en op internet.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...