Jump to content

drukverlies op één band

lonely_driver

Recommended Posts

ongeveer om de maand moet ik mijn band rechts achter opblazen, volgens de dealer zou dit komen door een te sportief rijgedrag in samenwerking met de esp.

iemand die daar ervaring mee heeft of die weet of ik verlies van bandenspanning kan hebben door die esp.

mvg

ik kan hem sterker vertellen maar dan moet ik ook liegen hahahaha 

wat een kul verhaal zeg ik zou zeggen ff beetje water met een hoop afwas middel en sop even de banden langs de velg rand en het ventiel en ook zeker even onder het ventiel dopje 

en dan goed kijken of je ergen bellejes ziet als je stalen velgen hebt sop daarna ook even op de lasnaden die kunnen ook lichtjes lekken

ik kan hem sterker vertellen maar dan moet ik ook liegen hahahaha 

wat een kul verhaal zeg ik zou zeggen ff beetje water met een hoop afwas middel en sop even de banden langs de velg rand en het ventiel en ook zeker even onder het ventiel dopje 

en dan goed kijken of je ergen bellejes ziet als je stalen velgen hebt sop daarna ook even op de lasnaden die kunnen ook lichtjes lekken

had eerlijk gezegd ook een vermoeden dat dit zever in pakjes is, maar het is tweemaal mijn echtgenote geweest die naar de dealer gegaan was.

zelf ben ik trucker en rij met een vrachtwagen met alle mogelijke elektronische snufjes en spijtig genoeg moet ik mijn bandjes niet maandelijks opblazen.

zal morgen eens kijken of ik iets kan vinden met een lekker sopje.

alvast bedankt

Guest Timo0103

Jezus zeg, wat een dealer als je met zo'n verklaring komt.

Ga gewoon even naar de bandenhandel en laat het door mensen met verstand controleren.

Moet niet gekker worden.

Kan misschien een nagel of schroef in de band zitten.

is misschien mogelijk, het sopje heeft in ieder geval geen geen resultaat gegeven.

band is  zelfs bij de dealer van de velg geweest en gecontroleerd, zal toch zelf nog eens kijken of er misschien toch niet ergens iets inzit.

bedankt 

• 2 months later...