skoebidoe Geplaatst 25 Mei, 2013 Geplaatst 25 Mei, 2013 Weet iemand hoe het plaatje verwijderd kan worden waar de drukknoppen van de Park Assist/iPod/usb/sigarenaansteker zich op bevinden. Zonder het te beschadigen natuurlijk,zou er een mini schakelaartje willen inbouwen met ledlampje voor de bediening van de radarmelder zodat de aansluiting via de sigarenaansteker wegvalt en de draden dan weg gewerkt kunnen worden. grtz mike Quote
alaskan4x4 Geplaatst 30 Mei, 2013 Geplaatst 30 Mei, 2013 op een ander (duits) forum staat een handleiding hiervoor, echter ik mag volgens mij de link niet direct posten ? zonder plaatjes dan maar even: 1) manchet van versnellingspook onderaan losmaken 2) ring rondom de pook vervolgens losklikken 3) middenconsole in zijn geheel nu naar boven toe wegnemen 4) nu zie je 2 schroeven voor de pook zitten, maak deze los en je kunt het plaatje eruit nemen Quote
skoebidoe Geplaatst 30 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2013 op een ander (duits) forum staat een handleiding hiervoor, echter ik mag volgens mij de link niet direct posten ? zonder plaatjes dan maar even: 1) manchet van versnellingspook onderaan losmaken 2) ring rondom de pook vervolgens losklikken 3) middenconsole in zijn geheel nu naar boven toe wegnemen 4) nu zie je 2 schroeven voor de pook zitten, maak deze los en je kunt het plaatje eruit nemen dank uvoor de tips maar ben maar tot punt 1 geraakt ,de manchet is losgeklikt,nu zie ik de 2 witte clips die de ring vasthouden,moeten die samengedrukt worden en dan de ring tegelijkertijd naar boven trekken?dit is me tot nu nog niet gelukt,en ja,met wat foto's zo het mss iets makkelijker zijn waarom mag de link niet doorgegeven worden,is toch niets mis mee denk ik.... grtz Mike Quote
Ceed crdi Geplaatst 2 Juni, 2013 Geplaatst 2 Juni, 2013 Heel hard trekken klemmen zijn erg stug Quote
skoebidoe Geplaatst 2 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2013 zeker?ring heel hard omhoog trekken zonder op de witte lipjes te duwen?,hopelijk breekt er niets af... Quote
alaskan4x4 Geplaatst 2 Juni, 2013 Geplaatst 2 Juni, 2013 http://www.sportage-driver.com/_downloads/eba/EBA_Sportage_SLS_Steckdose_12V.pdf Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.