Ricardo Geplaatst 3 Juni, 2013 Geplaatst 3 Juni, 2013 Hallo allemaal Ik ben Ricardo en heb Sins 15 mei een kia joice Het is een fijne ruimen auto Heb de ramen laten blinderen En ben bezig met het opknappen van 17 inch velgen zodra die er onder zitten post ik wel foto's Quote
Specialmade Geplaatst 3 Juni, 2013 Geplaatst 3 Juni, 2013 @Ricardo, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel veilige kilometers en rijplezier met je Kia Joice gewenst. Wist je dat je hier het instructieboekje van je auto kan vinden ? Wij wachten met spanning op de foto's van je bolide Grtz. Specialmade Quote
Ricardo Geplaatst 3 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2013 Eerste foto is zoals ik hem kocht Volgende drie na het rondom blinderen En de laatste foto is met de velg die zilver gaat worden Quote
Jim Brouns Geplaatst 3 Juni, 2013 Geplaatst 3 Juni, 2013 Welkom hier, en veel plezier met de auto. Quote
Specialmade Geplaatst 3 Juni, 2013 Geplaatst 3 Juni, 2013 @Ricardo, Ziet er erg goed uit hoor !!! Alleen die velgen zou ik ook zilver maken ipv dit oranje-achtige. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 Ziet er leuk uit. Heel veel plezier ermee en ook op het forum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.