Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vorige week de Sportage een beurt laten geven en wat schets mijn verbazing, geen remlichtschakelaar vervangen. Onderdeel niet binnen. Hoe lang weten ze dit al!!!!

Kan ik er nog eens heen.

Geplaatst

Ik had begrepen dat de remlichtschakelaars op zijn bij Kia NL. Kennelijk hebben ze meer brieven verstuurd dan er remlichtschakelaars zijn...handige actie!

Geplaatst

Yep, zelfde verhaal hier.

Wordt tijdens het volgende onderhoud vervangen zeggen ze.

Geplaatst

Geachte heer Geerlings,  Carens 2007

Uw bericht ontvingen wij in goede orde.
Navraag leert, dat uw Kia Carens niet in aanmerking komt voor het vervangen van de remlichtschakelaar.
U hoeft hiervoor derhalve geen bezoek aan de dealer te brengen.
zal wel goed zijn dan??

Geplaatst

had een afspraak met de dealer maar twee weken geleden heeft die afgebeld de schakelaars zijn momenteel schijnbaar  nog steeds  niet leverbaar niets meer gehoord

• 3 weken later...
Geplaatst

Ben afgelopen zaterdag met de wagen op groot onderhoud gegaan.Had vooraf verwittigd dat ik ook de brief van Kia gekregen had voor de remlichtschakelaar.Zaterdag is meteen ook de schakelaar vervangen.Heb direkt ook de opmerking gemaakt dat de velgen vlekken vertonen.Zij hebben direkt foto's genomen en dossier opgemaakt.De velgen zullen alle 4 vervangen worden.Dus als dit ook nog in orde komt ben ik super tevreden.We zien het er zijn toch nog goede consesiehouders!!

• 2 weken later...
Geplaatst

Door het gebrek aan onderdelen, word bij mij daardoor het vervangen naar 2014 verplaatst.

Heb ik geen enkel probleem mee, want ik ben goed geïnformeerd door mijn dealer :santa:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...