woskam Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Vorige week de Sportage een beurt laten geven en wat schets mijn verbazing, geen remlichtschakelaar vervangen. Onderdeel niet binnen. Hoe lang weten ze dit al!!!! Kan ik er nog eens heen. Quote
elmerblues Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Ik had begrepen dat de remlichtschakelaars op zijn bij Kia NL. Kennelijk hebben ze meer brieven verstuurd dan er remlichtschakelaars zijn...handige actie! Quote
MikeyMan Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Yep, zelfde verhaal hier. Wordt tijdens het volgende onderhoud vervangen zeggen ze. Quote
Gast kaysem Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Geachte heer Geerlings, Carens 2007 Uw bericht ontvingen wij in goede orde.Navraag leert, dat uw Kia Carens niet in aanmerking komt voor het vervangen van de remlichtschakelaar.U hoeft hiervoor derhalve geen bezoek aan de dealer te brengen.zal wel goed zijn dan?? Quote
delhage Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 had een afspraak met de dealer maar twee weken geleden heeft die afgebeld de schakelaars zijn momenteel schijnbaar nog steeds niet leverbaar niets meer gehoord Quote
elmerblues Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 In de loop van december komen de schakelaars weer los (onder voorbehoud). Quote
luc1 Geplaatst 17 December, 2013 Geplaatst 17 December, 2013 Ben afgelopen zaterdag met de wagen op groot onderhoud gegaan.Had vooraf verwittigd dat ik ook de brief van Kia gekregen had voor de remlichtschakelaar.Zaterdag is meteen ook de schakelaar vervangen.Heb direkt ook de opmerking gemaakt dat de velgen vlekken vertonen.Zij hebben direkt foto's genomen en dossier opgemaakt.De velgen zullen alle 4 vervangen worden.Dus als dit ook nog in orde komt ben ik super tevreden.We zien het er zijn toch nog goede consesiehouders!! Quote
Fox Geplaatst 27 December, 2013 Geplaatst 27 December, 2013 Door het gebrek aan onderdelen, word bij mij daardoor het vervangen naar 2014 verplaatst. Heb ik geen enkel probleem mee, want ik ben goed geïnformeerd door mijn dealer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.