ppassie Geplaatst 7 Juni, 2013 Geplaatst 7 Juni, 2013 Als je ergens nieuw binnen komt, dan is voorstellen wel zo netjes Bij deze dus. Mijn naam is Pascal, ik ben software engineer van beroep (C++ & Java), 37 jaar, getrouwd, 2 zoons van 3 en 7. We hebben een Citroen Xsara Picasso uit 2002, en als 2e auto hadden we een Nissan Almera uit 1996. Deze begon zo hard te roesten dat het tijd werd voor een andere auto. Dat is een Kia Picanto 1.1 met een automatische versnellingsbak uit december 2004. 60.000 kilometer op de teller, en particulier gekocht. Wij wilden een zuinige auto, klein en automaat (en ik wilde persé geen mmt bak of iets dergelijks ), dus vandaar de Picanto. Ik sleutel graag zelf aan de auto's en over de Picanto heb ik al wat vragen, maar die zal ik in de juiste rubrieken deponeren -- Pascal Quote
Jim Brouns Geplaatst 7 Juni, 2013 Geplaatst 7 Juni, 2013 Welkom en veel plezier met het klussen aan de auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.