obi-wan Geplaatst 27 Februari, 2005 Geplaatst 27 Februari, 2005 hoi allemaal, Ook wij hebben gekozen voor KIA en wel de Sportage 2.0 Executive Wij hebben er een besteld bij KIA center Amsterdam en de levertijd is mei, juni 2005 In de eerste instantie wilden we hem kopen in Purmerend, maar die kan 'm pas in oktober 2005 leveren Nu heb ik een vraagje, bestaan er ook spatlappen voor de Sportage Verder zijn de huidige accesoires bekend. Ik vind het leuk om lid te worden van de kIA CLUB HOE GAAT DAT ? Groetje obi-wan (Eric) Quote
AJ Mol Geplaatst 27 Februari, 2005 Geplaatst 27 Februari, 2005 Eric, Ik kan je niet helpen aan spatlappen. Ik heb er ooit een paar bij een Sorento gezien met 4x4 erop, maar ben ze nooit tegen gekomen op het net waar je ze ergens kunt kopen. Zit er helemaal niets op de Sportage zelf. Ik zie op sommige foto's wel extra kunstof delen zitten achter de wielen en op andere foto's weer niet. Wat rijdt er hier in Nederland of is het afhankelik van het type. Lid worden van de club is redelijk eenvoudig. Op de website staat links in het menu "lidmaatschap". Na aanklikken kom je in een scherm, waarin staat wat er verder moet gebeuren. In dit scherm staat rechts boven in het menu "aanmelden". Als je hierop klikt kom je bij een aanmeldingsformulier. Invullen en verzenden. Quote
CLUB28 Geplaatst 22 Mei, 2005 Geplaatst 22 Mei, 2005 Hoi, Er zijn spatlappen voor de sportage. Die kan de dealer bestellen. Deze kan hij vinden in het epc. Groetjes Jasper hoi allemaal,Ook wij hebben gekozen voor KIA en wel de Sportage 2.0 Executive Wij hebben er een besteld bij KIA center Amsterdam en de levertijd is mei, juni 2005 In de eerste instantie wilden we hem kopen in Purmerend, maar die kan 'm pas in oktober 2005 leveren Nu heb ik een vraagje, bestaan er ook spatlappen voor de Sportage Verder zijn de huidige accesoires bekend. Ik vind het leuk om lid te worden van de kIA CLUB HOE GAAT DAT ? Groetje obi-wan (Eric) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.