eddomania Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Kia rio superpack 2013 km st 2083 Is er nog een speciaal telefoon nummer of email adres waar je je klachten kwijt kan want sommige kia rijders worden echt aan het lijntje gehouden als het om problemen gaat dus zal je een stapje hoger moeten gaan om dit duidelijk temaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janusrowie Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Is er nog een speciaal telefoon nummer of email adres waar je je klachten kwijt kan want sommige kia rijders worden echt aan het lijntje gehouden als het om problemen gaat dus zal je een stapje hoger moeten gaan om dit duidelijk temaken. Ik hoop op de KCG anders ANWB keuring de kosten zijn niet zo duur en dat is het beslist waard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCG Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 De KCG pakt alleen problemen op van algemene aard, niet van het individu. Wij pakken dus de problemen op die door meerdere eigenaren van een model worden ervaren. Je kunt je dealer, het liefst schriftelijk, in gebreke stellen en binnen een redelijke termijn eisen dat hij alsnog de problemen oplost. Wanneer hij dat niet doet, dan kun je jouw probleem voorleggen aan KIA Nederland. Ook dan een redelijke termijn geven om het probleem op te lossen. Het is vaak iets van de lange adem. Niet altijd leuk als het jou zelf betreft. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jesse Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Nou op Kia Nederland hoef je ook niet te rekenen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 inderdaad ik wil dat ook wel weten ik ben naar zwaag geweest voor dat me achterlichten bijna stuk zijn verkeerd in elkaar gelijmd lijkt wel dat is 1.5 maand terug en ze zouden bellen 2 weken terug gebeld jah je word terug gebeld en dat heb ik nou al 3 keer gehoord en nog geen gehoor van kia zwaag echt super waardeloos is het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Bekende strategie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Een andere dealer zoeken zou ik zeggen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Je kunt met individuele problemen gewoon Kia Nederland bellen hoor! Mocht je daar echt geen gehoor vinden, dan is de KCG onder voorwaarden bereidt jouw probleem onder de aandacht te brengen. Één van de voorwaarden kan zijn dat het een probleem moet zijn die normaliter onder de 7 jaar garantie valt en niet als probleem wordt erkend door: 1. dealer 2. importeur (verdeler) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbanfoto Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Wel wel wel wel... Geen problemen bij ons in Nederland met de Kia dealers.Julle gekke belgen overdrijven.Awel ik zien het!En ja ik ben ff terug gekomen om hierop te reageren.Nu log ik terug uit tot er excussens komen via pm om al dat gezever dat JULLIE onterecht naar mijn hoofd hebben geslingerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Gekke Belgen bestaan niet, wel neurotische Vlamingen.....en dan in een heel beperkte setting! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts